/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Guide til at lave banner
Fra : Uffe29
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 10-01-04 00:03

Nogle som kender en/nogle guide(R) i at lave banner

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-01-04 00:09

Der er et program specielt designet til at lave bannere med : Ulead Gif Animator.

Jeg mener man kan prøve programmet i en periode ved download fra www.download.com

fuldversion men i en begrænset periode.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-01-04 00:10
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-01-04 11:09

umiddelbart lyder det godt, men når man kigger deres eksempler http://www.ulead.com/ga/runme.htm så ser det ikke godt ud

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-01-04 11:43

Det vil jeg godt give dig ret i, men det har også noget med hvor mange billeder du bygger dit banner op med.

Men skal du så have rigtig kvalitet skal du nok over og bygge banneret op i flash, og her er jeg blank på området.

Men også her har du mulighed for at downloade og afprøve det sidste nye.
Du kan gratis downloade og afprøve Macromedia Flash programmer fra deres site, vist nok i en 30-dages periode. Men jeg håber du har adsl, for programmet fylder ca. 70 Mb. og at downloade det fra et 56K modem tager en pokkers tid.

Jeg selv har downloadet programmet, men som så meget andet kniber det med tiden til at afprøve det.

Jeg selv bruger Ulead Gif Animator til "slideshow" prøv at se min egen side:

www.ellebyes.dk/gran1.htm

hvor det er fortrinligt til.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-04 15:12

Se her hvordan du let kan generere et banner: http://www.coder.com/creations/banner/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 20-05-04 18:38

Så er det lukketid.....
Jeg har fået ny profil (konkurrencesvar.dk) og er bare inde for at lukke mine gamle spørgsmål med denne bruger.
Tak for hjælpen