/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
E-mail
Fra : hpkh
Vist : 371 gange
70 point
Dato : 09-01-04 13:06

Jeg åbner en mail og i den er et link (blå og understreget)som jeg peger på ,men den åbner ikke linket op i internet eksplore.er der nogen der kan hjælpe med det?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-04 13:08

Hej Hpkh

Prøv at kopier linket op i adresselinien og se om det virker via den

// Toupie

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 13:08

Nu skal du jo ikke pege, men dobbelt klikke på linket.
Hvis dette ikke virker, højreklik på linket, sig kopier, og indsæt herefter adressen i adresselinine i explorer, venstreklik i adresselinien, højreklik og sig sæt ind.

mvh
jms

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 09-01-04 13:20

hvorfor kan det ikke lade sig gøre automatisk at klikke på et link i en mail (outlook express)så den åbner op på den side den ref.til i (eksplore)uden at bruge copy/paste/adresselinie
der må være en der kan hjælpe med at ændre opsætning.(jeg har tidligere kunnet)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 13:24

Normalt fungerer det også perfekt.
Er det kun det ene link, eller er det alle???

jms

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 09-01-04 13:25

Nej det er alle link i de mails jeg åbner!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 13:29

Jeg anvender Outlook, ikke Outlook express.
Men prøv at gå i indstillinger, der er så vidt jeg husker et sted du kan aktivere og deaktivere denne funktion.

mvh
jms

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 09-01-04 13:36

hej jms
Tak for hjælpen.jeg synes jeg har checket alle muligheder i opsætningen og kan ikke se nogen løsning
mvh HPKH

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 13:56

Kan du finde et sted, hvor der står sikret indhold, under indstillinger<sikkerhed.
Feltet skal stå på internet, ikke sikker steder.

mvh
jms

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 09-01-04 14:09

Hej jms
Det kan jeg ikke lige finde!!er det i outlook elle eksplore's opsætning
mvh HPKH

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 15:11

Vi må lige vente og se om der kommer en express bruger ind i spørgsmålet

jms

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 70 point
Dato : 18-01-04 17:39

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : hpkh

Dato : 19-01-04 10:45

Tak for svaret jmsgruppen.