/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Log af internettet
Fra : Lantner
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 09-01-04 08:24

Hej... jeg har lige installeret mit modem og bruger telecomnet som udbyder. Opkaldsforbindelsen reagere helt fint når jeg skal på nettet... dvs. når jeg åbner min browser kaldes der automatisk op til nettet. men når jeg lukker min browser igen kommer der ikke en boks op, der spørger om jeg vil logge af nettet... dette skal jeg gøre manuelt nede i powerbaren... Men hvordan slår jeg denne boks til??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-04 10:39

Under indstillinger

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 09-01-04 10:50

I Internet Explorer vælger du "Funktioner" - "Indstillinger" - faneblad "Forbindelser". Vælg "Indstillinger" for den forbindelse du bruger - find knappen "Avanceret". Her kan du "slukke" når forbindelsen ikke mere er i brug.

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 10-01-04 18:13

Er spørgsmålet besvaret.... ???

Kommentar
Fra : Lantner

Dato : 13-01-04 15:32

ja... det tror jeg... skal lige prøve det på computeren! men tk for hjælpen

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 20-01-04 20:38

Har du ikke fået nok svar???