/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Informationsboksen i XP
Fra : Lantner
Vist : 347 gange
100 point
Dato : 09-01-04 08:18

Hej... jeg har lige fået en maskine med pre-installeret XP. Der springer nogle informationsbokse op når jeg fx. går på nettet,der kommer en boks op hvor messenger brokker sig over ikke at være connected osv. hvordan slår jeg disse bokse fra?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 09-01-04 10:34

Du kan bruge MsConfig. Det program starter du ved at vælge "Start" -"Kør" og skrive "msconfig". Klik på "OK". I det program der starter kan du på sidste faneblad deaktivere "MsnMsgr" ("fjern flueben"). Ved næste opstart af Windows starter Messenger ikke. Hvis du fortryder sætter du bare "fluebenet" igen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-04 10:36

Gå in i kør og skiv msconfig under fanebladet start kan du med et flueben bestemme hvad du starter op med og der kan du slå boxene fra Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-04 10:36

Nå ok der var sku lige en hurtigere

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-04 12:29

åben messenger>funktioner>indstillinger>generelt>fjern flue ben i
kør messenger automatisk når jeg logger på windows
og i
tillad automatisk log on når jeg har forbindelse til internettet
Hedder det vis,så vidt jeg husker,jeg har selv afindstalleret windows
standart messenger,og bruger MSN messenger v6.1
men under generelt.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-01-04 12:35

så starter du den bare manuelt i alle programmer>tillbehør, filer> log på,når du skal bruge den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:04

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 01:49

Hvordan kan det være man bruger andres tid uden at gide at svare ??? Underligt Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:17

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 27-04-05 13:35

Ja, så må man gerne lukke spørgsmålet!

Kommentar
Fra : Lantner

Dato : 27-04-05 22:30

ok.. men kan ikke finde ud af hvordan man gør...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-05 23:29

Tryk på accepter svar ude til højre , over et svar, fra en du ku bruge svaret fra så kommer der et nyt vindue med stjerner du skal sætte for hvor godt elle dårligt du syns'svaret var og trykke på godkend så har du lukket
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Lantner

Dato : 27-04-05 23:40

OK.. tak for det..

Godkendelse af svar
Fra : Lantner

Dato : 27-04-05 23:41

Tak for svaret Manse9933.