/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bil spil
Fra : SWonder
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 08-01-04 23:09

Er der ikke nogle der kender er godt bil spil der kan bruges til LAN game

Kommentar
Fra : Kaino

Dato : 08-01-04 23:27

Hejsa!
Et virkeligt godt bud på et bilsspil til LAN er Race Driver fra Codemasters .Masser af gode muligeheder og baner samt andre muligheder. Jeg har haft meget sjov med det.

Glæd dig! Held og Lykke!

Kaino

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 08-01-04 23:47

Det kommer meget an på, hvilken type bil-spil du godt kan lide.

Jeg kunne godt lide Need for Speed Hot Pursuit, som kører på det gamle "politi og røvere"-leg.

En spiller politi, eller 2 afhængigt af hvor mange man er, og de skal så fange røverne.

En intens biljagt, men ganske underholdende.

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 60 point
Dato : 09-01-04 00:23

HEJ SWonder
Her er nogle bud:4x4 Evolution,Beetle crazy cup,Midtown Madness 1 & 2,Need for Speed Road Challenge,GTA2,TOCA2,
Need for Speed Hot Pursuit.

MvH. HJV9222

ps.håber at der nogle du kan lig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-04 00:26

Ja der er flere i need for speed serien, der kan køre Lan. NFS Porche er osse ret underholdende, og det nye underground

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-04 00:47

Hvis du vil have et spil hvor du er gangster og kan køre i de biler du vil stjæle så det Gta det er virkeligt sjovt Mvh Sune

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 09-01-04 10:10

Hvis det var et playstation 2 bil spil du ledte efter, er det fedeste "Gran Turismo" De har så mange baner og mange kendte baner. Man kan tune sin bil og sælge biler, vinde biler og købe biler. Det ville være en god ide at man øver sig på licens, så man lære at køre bilen så godt som muligt og få en god tid. Så er der for begyndere, amatur og professional.

Godkendelse af svar
Fra : SWonder

Dato : 12-01-04 01:22

Tak for svaret HJV9222.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 12-01-04 01:24

Er der tilfældigvis ikke en af jer der ved hvordan man får flydet sin profil i UNDERGRAUND fra en pc til en anden??