/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
H_blunk
Fra : Toupie
Vist : 438 gange
1 point
Dato : 08-01-04 22:29

Hvaaa´´H_blunk.....er der noget du er utilfreds med??

http://www.kandu.dk/dk/tip/6210

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-04 22:37

Det var da en meget god ide. Er der nogen der har læst ophavsrettighederne??, det er i hvert fald en forståelig måde det er skrevet på.
Kandu tilskriver sig alle rettigheder, og vi andre forpligtigelser, så må de da også få retten til at få mails fra nogen der ikke ønsker at være medlem længere.

Ideen er lige til Ug med X og slange.

Ellebye

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 22:38

ha ha... godt tip! Og manden har jo ret!

Spændende iøvrigt med de til nytår varslede ændringer (eller hvornår det nu var!!!)..... der er jo heller ikk så længe til... 11 en halv måned cirka

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 22:39

Jeg læste faktisk både "kom godt igang" samt alle regler mv i sin tid...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-01-04 22:40

Ellebye

Jeg er ret sikker på, at det er en effektiv idé bare 10 brugere der benytter sig af det, og Kandu vil blive lavet om

// Toupie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 22:48

Helt sikkert det bedste tip i år

Frida.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-01-04 22:53

den fik lige 5 stjerner fra mig
Natmaden

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 23:09

Så fik den lige fem ***** mere

Frida

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-01-04 23:32

Han er bestemt ikke ueffen ham H_blunk men han er jo også fra Slagelse

// Toupie

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-01-04 23:52

Jeg tror egentligt godt at post fra en selv, kan soteres fra

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-01-04 23:54

Natmaden

Jeg er ikke helt med på hvad du mener????

// Toupie

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 1 point
Dato : 09-01-04 02:15

Tak for de rosende ord allesammen....

Ellebye især: jeg er nemlig også en anelse fortørnet over at www.kandu.dk tror de kan overtage og bruge enhver god idé der offentliggøres... Se blot på hvis man bliver bedt om at lave et script - det offentliggøres på kandu.dk, og selvom man selv har lavet det bliver det pludselig www.kandu.dk's ejendom..... Der er noget der IKKE stemmer, især når man bagefter hører (var det ram2?) nævne, at præmier efterfølgende er unødig lang tid om at nå frem!

Til alle > Har I lagt mærke til hvor mange tråde der er blevet åbnet bare indenfor de sidste 14 dage, som FOR LÆNGST er blevet besvaret, og aldrig bliver lukket????

Jeg gider ikke mere skynde mig med et godt svar, se tre efterfølgende indlæg, og se nr. 4 løbe med points, når man bagefter finder ud af at tendensen gentager sig.....

Så jeg deltager KUN når JEG har tid -- men det har da været sjovt!

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-01-04 02:18

Og jeg skal straks indrømme jeg begik en stavefejl i mit tip, for ifølge http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp er det "service@kandu.dk" når så ryger i indbakken hos kandu.dk......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-01-04 02:22

Ikke dårligt af en sjællænder!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-01-04 09:07

Jeg er ligesom >Henrik en smule loren ved kandus regelsæt. Jeg fortolker det således, at hvis een herinde kommer med en god ide, kan kandu gøre brug af den, som var det deres egen, og her er det der er noget jeg syntes ikke stemmer.

Jeg er også een af de der har droslet hele dette meget ned, og varer mig vel for hvad jeg måtte komme med gode ideer. Hvem ved, måske står politiet udenfor min dør en dag og fortæller mig at den måde at gøre det på, har kandu eneret på??

>tedd så er vi 2 sjællændere der måske ikke er så dårlige.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 09:20

Måske 3 Sjællændere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 10:50

Vil også lige give mit besyv med : h_blunck ville have fået 6 stjerner (hvis det havde været muligt) for dette geniale tip, især hvis emil adressen havde været korrekt

Nu har h_blunck jo selv gjort opmærkom på denne detalje her i tråden, så her kommer stjernerne :

Citat
¤¤¤¤¤¤

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-04 11:41

Hvad med lige at skrive en mail til Kandu for, at høre hvor seriøst de tager det??? Hvis det kun er noget de har skrevet fordi advokaterne har sagt det, men ellers ikke vil gøre brug af det, vil det da være spild af kvalificeret hjælp hvis nogen droslede ned på dette grundlag
Hvis de derimod mener det ret seriøst, så kan jeg godt forstå nogen passer på med hvad de skriver.

Nu er jeg selv ikke den store opfinder så jeg behøver ikke drosle ned

// Toupie

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-01-04 11:44

Hej Toupie

Min gamle far siger altid: "Hvis der ikke er nogen grund til det står der, HVORFOR så skrive det?"

Det er oversmart marketing, og et groft forsøg på at fratage os vores status med de gode råd vi giver. Normalt vil man kunne referere til sin position indenfor et område, men selv et skærmdump UDEN at få tilladelse KUNNE være ulovligt under de betingelser...

Derudover skrive en mail til kandu...... Det har andre ikke haft succes med, så hvorfor stille sig i kø i rækken der har spildt deres tid?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-04 11:53

H_blunk

Jeg har tidligere skrevet mail til Kandu og fået hurtigt svar retur.....så det er ikke heelt spild af tid og kan godt lade sig gøre men selvfølgelig, uanset hvad så har Kandu eneret på det der bliver skrevet herinde....også selvom de evt. ville skrive, at det ikke er så seriøst så I har desværre nok ret, det bedste ville være ikke at skrive "klogt" men det er ret ærgeligt.

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 12:01

Som jeg læser dem, tager jeg og har altid gjort det, betingelserne med et vist gran salt !

Især :

Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Man kan da ikke copyright'e alt materiale på sitet, der ikke i forvejen tilhører og er copyright'et af andre, og så samtidig fraskrive sig alt ansvar og erstatningspligt?

Nu er jeg ikke jurist, men i mine ører lyder det ikke rigtigt?

Er der nogen her, der kan give mig et link til loven om copyright ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 12:38

Nå.. den fandt jeg vist her : http://www.ytringsfrihed.dk/love/ophavsretsloven.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-04 12:54

ØV 3 gang jeg sender dette.. kandu forsvinder når jeg trykker send indlæg
Toupie -> jeg tænkte at hvis man skriver kandu's mail adresse i sin profil, er det sandsynligt
at den ville blive ignoreret.
En postkonto kan stilles op til at blokere for post fra bestemte steder,
eks. hvis jeg havde en side hvor man kan tilmelde sig. ville jeg blokere for post der den vej,
er fra mig selv til mig selv.
Jeg ser jævnligt pop-up's med teksten "tilmeld dig her" det er irriterende, og derfor
tilmelder jeg dem til sig selv
Men det er der er del der har tænkt over og derfor har de 'blokeret' for tilmelding,
fra sig selv til sig selv.
hvis det ikke var det, dette handlede om er jeg gået lidt forkert i mit indlæg her, og må vist lige læse
på kandu's igennem.
Et andet eks. er min egen side, som har en tæller, der samtidig logger ip og dato,
da det er mig selv der titter forbi mest, har jeg filteret min egen ip-adresse fra.
hvis jeg havde en gæstebog eller et forum kørende, ville jeg kunne finde alle indlæg
med et bestemt ord, altså hvis ordet kandu står i et inlæg kunne dette registreres.
eks. mail sendes automatiskt og kunne ser sådan ud:
- mail tilsendt fordi at ordet kandu indgår i indlæg http://www.kandu.dk/dk/spg/29806 -
Nb. ret mig lige hvis jeg vrøvler.
Mvh. Natmaden.
Ps. Men stadig et godt tips H_blunk og stadig 5* fra mig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-04 12:58

Natmaden

Ok, nu har jeg fanget den
Selvom Kandu har lavet en sådan blokering, så vil brugeren stadig ikke modtage flere mails fra kandu, så den er effektiv nok Dog vil Kandu ikke blive spammet med mails, og vil derfor ikke ændre noget.

Tak for forklaringen
// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-04 13:47

Molokyle

Finder du ud af noget interessant mht. loven om copyret, fortæller du det lige til os andre, ikk????

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 14:08

Tjae.. kan ikke lige gennemskue om kandu.dk er i konflikt med §3 stk.3 og §4 stk.2.

Som jeg læser loven har man stadig ophavsret til f.eks edb kode man selv har udviklet jfr. §1 stk.3, samt §5, §36 og §37

Overtrædelser kan straffes iflg. §76

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-04 14:32

Ok hvad sker der så nu -
umiddelbart er der intet galt i det der står i deres copyright regler .....

- og HVIS der er så er de smileys vi har lavet til dem så deres ejendom nu - det er de vel så osse logisk nok, men klart - SÅ dumme er Kandu nu heller ikke at det skal overfortolkes i den retning at andet "ophavsretligt" og andet "copyrightet materiale" automatisk skulle blive deres blot fordi det skrives herinde. Det skal forståes på den måde - at Kandu vil sikre sig at folk ikke skal komme og sige "den der opskrift på makrelpaté" (???) det er altså een jeg har fået af min mormor og den skal ikke stå heroppe alligevel. Den kan i den forbindelse så ikke pilles ud ....

Vi har allesammen læst Kandu's regler INDEN vi startede herinde (det burde vi i hvert fald have) - og deraf kan det ikke komme bag på nogen overhovedet....

Blot fordi man selv fletter en kode sammen er man ikke retsligt beskyttet af noget der og slet IKKE når der gøres opmærksom derpå fra Kandu's side - de har i dette tilfælde retten på deres side. Så skulle man nok have ladet være med at offentliggøre det heroppe hvis det var det. Een gang udgivet på Kandu og de forbeholder sig retten til, at det bliver stående heroppe.

Ang. den med mailadressen - genial idé - men det ændrer ingenting - da databasen ligesom er på deres side *GG - hvor lang tid tror I det tager Kandu at ændre det til en anden adresse ...... det vil jo ikke være den store Sherlock Holmes opgave....

Hvorfor er det så essentielt at kunne slette brugerprofil ??
Kunne man ikke bare lade feltet stå tomt - og så bare aldrig logge på mere - hvid det er i den retning ens lyster skulle dreje.

Karina
der tror hun vil forsøge at få sine smileys tilbage *GG

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-01-04 14:34

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-01-04 14:37

men... for at imødegå alle de uendelig mange, der spørger om det er muligt at blive slettet, kunne kandu jo fortælle i deres "kom godt igang" at det IKKE er muligt, at man ikke bliver punket for noget etc etc, men at man bare skal lade være med at logge sig på og iøvrigt fjerne fluebenene. Så skulle den prut vist være slået....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-04 14:45

Jammen jo - og dog.

Det kan vi godt blive enige om - et ski.. simpel funktion på profilsiden med en simpel radioknap "Deaktiver profil".

Det skal så stoppe samtlige mails fra Kandu - men da Kandu så åbenbart stadig er så amatøragtige, at de ikke har fået at vide at der esksisterer mulighed derfor, det er jo så en anden sag. Indlæg kan selvsagt ikke slettes.
Jeg synes bare overhovedet ikke det er noget problem - hvis man gør som der tit rådes til ..... "slet dine abonneringer og der vil ikke kommer mer, lad være at logge på osv"
Man kunne så osse liiige inden man gik herfra efterlade mailfeltet blankt.... whatever.
Så kommer der da ikke mere.

Der er ged i polemikken - ingen tvivl om det.
---------------------------------------------------------------

Men det er en helt anden historie......

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:06

fnollerpige -> Du har for så vidt ret i hvad du skriver om f.eks. smileys og kode. Det er blot sådan at bare fordi kandu skriver i sine betingelser ..dit og dat, de dermed automatisk kan stille sig uden for loven om ophavsret's bestemmelser.

De kan altså ikke både påberåbe sig ophavsret og fraskrive sig ansvar for denne.

Hvis man læser lovens betemmelser om offentliggørelse (med tryk på offentlig), rykker det ikke noget ved oprethavers status. Heller ikke for samlede værkers udgivelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:10

Med andre ord : Man overdrager ikke pr. auotmatik sin ophavsret blot fordi kandu har ophavsret til det samlede værk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:15

Konklussion (som jeg ser det) : Da begge parter i det samlede offentliggjorte værk har ansvar for at loven overholdes, kan begge parter straffes, hvis dette ikke sker.

Kandu; fordi de har ophavsret og dermed ansvar for det offentligt udgivne og oprindelig opretshaver; fordi denne har givet samtykke til denne offentlige udgivelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-04 15:21

De kan vel netop som skrivelsen indikerer og i kraft af at de er et forum, hvor der dagligt kommer mange forskellige mennesker og meninger for dagen, fraskrive sig ansvaret i den forbindelse at hvis nogen skriver noget blasfemisk, anstødeligt, dødstrusler, trusler om vold osv osv - henvise til at det i sidste ende ikke er deres ansvar. Deres opgave er blot at få det fjernet. Men juridisk kan de ikke klandres.
Det er nævnt og i den forbindelse - og i dagens Danmark kan man så friholdes ethvert ansvar. De har fra deres side gjort opmærksom på ulovligheden i at bringe sådanne tråde i deres forum.

For såvidt ansvarsfraskrivelsen ... den er helt ok.

- derudover er der så ophavsretten - det vedrører vel at man ikke kan gøre krav på, at de fjerner indlæg man selv frivilligt har skrevet, (forudsat disse overholder reglerne om alm. pænt sprogbrug). Længere er den ikke - jo og så disse smileys
- ellers kan jeg intet finde på denne side der ikke som alle andre sider - din og min, skulle være mere eller mindre beskyttet af loven om ophavsrettigeder. Der er noget design, nogle hexkoder og blah blah ..... intet andet.

Hvad er det der ikke må videregives - det skal jo ikke forståes således at fordi (lad os endelig blive ved makrelpatéen) ikke må sende den via mail til andre, eller videregive den til familie eller bekendte EFTER den har været offentliggjort.

Bemærk osse lige at de skriver advokatens papirer i et lidt andet sprog - jeg er overbevist om, at de følger samtlige regler for et forum på Internettet.
Det er jo ikke det hele de offentliggør..... lidt groft sagt oplyser de om det de mener pøbelen (os) har fatteevne til.

Så tak for det....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-04 15:28

men ok molo *S
en hypotese:

Hvis jeg nu som "creator" af en smiley f.eks : vælger at bruge den i en af mine private mails til min gamle far, må jeg så det ??? må du og andre .....
eller er de nu alene Kandu.dk's ejendom - nu ved jeg jo du designer hjemmesider og ved noget om ophavsrettigheder - det samme her, men sådan rent hypotetisk kunne det da være interessant at vide - for rent ophavsretligt er jo mit design, ikk`....

Ja kom bare lige til at tænke på det....

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:41

Der er tale om offentlig udgivelse. Derfor må alle i princippet bruge materialet forudsat at opretshaver giver lov. Da du har ophavsret til din smiley og vælger at offentliggøre den, må alle bruge den uanset om kandu har ophavsret til deres samlede værk.

Hvis dit værk nu rent hypotetisk var børneporno, kan du som opretshaver straffes og i princippet kandu.dk ligeså.
Dette prøver kandu.dk imidlertid at fraskrive sig ansvaret for, hvilket jeg mener der ved en tidlige domstolsafgørelse, er sagt god for at man kan.

Kandu.dk kan derimod IKKE fratage en bruger hans eller hendes ophavsret.

Tydeligt nok?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:45

opretshaver ...sludder : Ophavsretshaver hedder det vist korrekt. Håber I forstod meningen alligevel?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-04 15:46

det har de jo så heller ikke gjort (frataget nogens ophavsret)

og ja i deres regler står der jo netop de kan fraskrive sig ansvaret og i sådanne tilfælde give oplysninger om navn og adresse videre til den myndighed det nu måtte vedkomme.

- alt i alt der er intet i vejen med Kandu's regler - de er som de skal være - men er du uenig deri - vil jeg da med spænding følge med i at du overbeviser dem derom.

ENIG.....

Karina
Fortsat god aften og god weekend til alle

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-01-04 15:49

Karina -- der er KUN en måde at overbevise andre om at vi har ret. Ultimativt at holde op med at deltage...

Enough is enough. Hvis ikke man forstår missionen, er der intet håb forude. Så bliver netcafe og andre steder STEDET hvor man kaster sin fritid.

Jeg nyder at hjælpe andre med gode svar, men jeg er lidt træt af at brugerne IKKE bliver sanktioneret, når de sk*der på de regler man hævder at have for domænet, især fordi alle de åbne spørgsmål synes at hindre at kandu.dk en gang for alle bliver ryddet ordentligt op med en ordentlig reindeksering og DEfragmentering...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: God weekend til alle også.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-01-04 15:49

Karina -- der er KUN en måde at overbevise andre om at vi har ret. Ultimativt at holde op med at deltage...

Enough is enough. Hvis ikke man forstår missionen, er der intet håb forude. Så bliver netcafe og andre steder STEDET hvor man kaster sin fritid.

Jeg nyder at hjælpe andre med gode svar, men jeg er lidt træt af at brugerne IKKE bliver sanktioneret, når de sk*der på de regler man hævder at have for domænet, især fordi alle de åbne spørgsmål synes at hindre at kandu.dk en gang for alle bliver ryddet ordentligt op med en ordentlig reindeksering og DEfragmentering...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: God weekend til alle også.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-04 15:52

Ja kort og præcist DET kan jeg ikke undgå at være enig med dig i :

Citat
jeg er lidt træt af at brugerne IKKE bliver sanktioneret, når de sk*der på de regler man hævder at have for domænet, især fordi alle de åbne spørgsmål synes at hindre at kandu.dk en gang for alle bliver ryddet ordentligt op med en ordentlig reindeksering og DEfragmentering...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 15:59

For at få det helt på det rene. Efter at have læst lovteksten igennem er jeg helt overbevist om, kandu.dk overholder loven om ophavsret til punkt og prikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 17:00

Hvis jeg på Molokyles hjemmeside bruger/viser en af hans geniale koderier, naturligvis med tilladelse fra hans hjemme side.
Så kan jeg ikke fratage molokyle retten til stadigvæk evt. at sælge/bruge denne kodestump eller komplette program.
Da det er mig som lægger kodestumpen/den gode idé/super forklaring ind på siden vel vidende at disse kan "låses" af Kandu, giver det mig da ikke ret til, at fraskrive andres rettigheder.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 17:14

Nemlig emesen. Derfor skriver kandu.dk f.eks også :

Citat
Billeder eller steder vist hos kandu.dk er enten vores eller en andens ejendom..

Dette gælder selvfølgelig også kode. Fordi du linker til ophavsrets beskyttet kode gør kandu.dk opnetop opmærksom på :

..eller andens ejendom.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 17:20

Det vil sige, at hvis jeg skriver:
Citat
Her er lige den metode bla bla bla som du skal bruge, som jeg så et sted.

Vupti - ingen kan gøre krav på idéen, da man jo ikke kender ophavet.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 17:29

Nix. Det er dit og kandu's ansvar at loven bliver overholdt. Kandu.dk holder sig med sin tekst om anvarsfrihed ikke ansvarlig for at du evt. bryder loven om ophavsret. De gør endda opmærksom på at de i yderste fald vil sørge for at du bliver retsforfulgt!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 17:33

Noget helt andet er, de også må bruge DIN smarte superduper C++ algoritme til hvad der passer dem. F.eks i en ny smart udgave af kandu.dk's API og GUI. Det må de pga. loven om fælles udgivelser er udformet som den er.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 17:35

Om igen............ingen andre end opretshaveren, kan gøre krav på idéen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 17:39

emesen -> Det er jeg stadig ikke sikker på. Kandu.dk kan jo ikke gøre for, hvis du skider i nællerne. De udgiver og forbeholder sig ret i god tro. De har jo en kontrakt med dig, da du har accepteret betingelserne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 17:41

Det er jeg egentlig heller ikke sikker på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 17:46

Som sagt jeg kan jo kun bedømme det som lægmand. Juridisk embedseksamen er ikke lige mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 19:43

Lige en lille pussig ting på den "nye" Kandu.........det koster nu 20% for at se et lukket spørgsmål. Så hvis jeg ikke deltager videre efter at et spørgsmål er lukket, er det simpelthen fordi jeg ikke har point nok til at åbne.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 19:48

Hvilket spørgsmål emesen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 19:51

det var lige mig der ikke så ordentlig efter.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 10-01-04 14:27

Så er der vist ikke mere at hente på denne tråd, og den bliver hermed lukket

God weekend alle

// Toupie