/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Guide til installation af Windows XP Pro~
Fra : gril
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 08-01-04 22:18

hej er der i nogle som kan forklager mig hvordan man instaler Windows xp og formater

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-04 22:20

Formattering / Installering / Repair af Windows XP
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm

Denne gode side
Er lavet af kandubrugeren catbody

Mvh Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-04 22:21

Indstil BIOS til at boote fra cd (first boot device), genstart og hvis alt er i orden kører det med vejledninger undervejs

Kommentar
Fra : sion

Dato : 08-01-04 22:24

Når du har bootet kommer der en menu frem. Her skal du vælge at slette en partition. Når du har gjort det, skal du installere windows. Her kan du så vælge at installere netop dér, hvor du lige har valgt at formatere.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 13-02-04 16:58

Tak for svaret briani.