/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp!! vnu*?
Fra : Blocha
Vist : 456 gange
90 point
Dato : 08-01-04 20:30

Jeg har lavet en hjemmeside i Dreamtoolz ( ikke udgivet, skal bare kunne vises som test på egen pc), men kan ikke få den åbnet på bærbar, da programmet ikke kan lægges ind!! Hjemmesiden gemmes som vnu, er der andre måder at åbne det på/ program som kender filtypen??
Har desværre ikke flere point end disse! Er rimelig ny på kandu!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 90 point
Dato : 09-01-04 10:33

Jeg kender ikke Dreamtoolz, men det har været mig kropumuligt at finde filtypen *.vnu nogen steder på nettet. Har du skrevet rigtigt ?

Er der ikke mulighed for i Dreamtoolz at gemme i et andet format? *.html *.asp *.php eller noget?
Hvis der er, så gem i et af disse formater. Du vil så kunne åbne filen i en almindelig browser.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Blocha

Dato : 10-01-04 12:22

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Blocha

Dato : 10-01-04 12:27

Det hed vnu! Du havde for så vidt ret, jeg kunne eksportere filen og derved skabe adgang til html-fil som kunne åbnes i browser!

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 19-08-04 15:41

Hejsa, sorry det forskinet svar.... den fil du snakker om er en fil som bliver gemt når du bruger programmet Dreamtoolz, jeg er faktis selv igang med at lave hjemmeside i det program, dejligt nemt. :)
Nå til sage... den eneste måde jeg ved hvordan du kan åbne filen er ved at downloade programmet fra tele 2....
ved ikke om det er dreamtoolz fulde program eller bare det fra tele2?? men hent programmet til den computer du skal have vist den på og så burdte det virke......
dreamtoolz kan du downloade her: http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_internet_designdinegenhjemmeside&t2page=privat_kundeservice_internet_designdinegenhjemmeside

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 19-08-04 15:45

ellers: skal gøre er at eksportere din hjemmeside.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 19-08-04 15:51

Hey igen : ) så fandt jeg selv ud af det............ : )
Lav evt. en mappe på skrive bordet.....
åben programmet dreamtoolz, derefter åben din side. Din fil.. lige som når du sidder og bygger på siden...
gå op i Filer i menulinjen, derefte klik på ekspoter. så får du mulighed for at gemme din side...

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 19-08-04 15:51

Hey igen : ) så fandt jeg selv ud af det............ : )
Lav evt. en mappe på skrive bordet.....
åben programmet dreamtoolz, derefter åben din side. Din fil.. lige som når du sidder og bygger på siden...
gå op i Filer i menulinjen, derefte klik på ekspoter. så får du mulighed for at gemme din side...