/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows ME. genstart
Fra : patrickfridal
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 08-01-04 20:22

hej.... jeg har et problem med min com.... når jeg trykker på genstart så genstarter min pc som den skal så lige så snart den starter så kører den ScanDisk og den bliver jo ordenligt lukket.... og har prøvet at lade den køre det igennem men den bliver ved...... HJÆLP!

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 08-01-04 20:25

Prøv at gennemføre en fuldstændig skandisk fra Windows med "autorep". Her kan fejlen sandsynlig vis fjernes.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 08-01-04 20:27

det har vi prøvet.. dte hjalp ikke

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 08-01-04 20:28

Har du besøgt WindowsUpdate?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 08-01-04 20:32

ja.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-01-04 20:42

Har du prøvet med systemgendannelse?

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-04 20:43

Har du hentet all de opdateringer der findes? Er der noget du har installeret umiddelbart før denne fejl opstod? Hvis ja, så fjern den software igen. Har du samme fejl når pc'en har være slukket helt inden opstart. Du kan godt have et program der afsluttes af Windows og dermed skaber et ønske om skandisk. Du kan se hvilke programmer der selv starter ved opstart af Windows, ved at brug MsConfig. Vælg Start - Kør og skriv msconfig. På sidste faneblad i programmet kan du så "afvinge" alle programmer og så prøve for fejlen igen efter sluk og start.

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 09-01-04 15:15

Tak for svaret wilsonweb. har fået det til at virke nu.......

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 09-01-04 17:02

Do ska' vær' så welkommen. Tak for point.