/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
manse9933
Fra : jmsgruppen
Vist : 481 gange
301 point
Dato : 08-01-04 19:08

Tak for dit svar i mit sprgs.: http://www.kandu.dk/dk/spg/29699
Skriv lige en bemærkning, så skal du få dine 301 dask
mvh
jms

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 301 point
Dato : 08-01-04 22:16

Hej Jms
Det var da lidt af en omvej du benytter dig af
det må være den russiske måde at gøre tingene på..
du må være blevet miljø skadet
Spasiba eller noget i den retning.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 08:48

Hej manse
Nej ikke russisk, men har prøvet at skulle give point, og så kommer den rigtige person ikke. Kun en eller anden spammer. Derfor 1 point. Nyt spørgsmål??? Fordi så kan de andre læse kommentarerne i fred og ro, uden at skulle købe svaret. Det er der en del der klager over og du kan få dine point STRAKS, derfor...

Bodilka piva bistra, spassibo (kom med en bajer OMGÅENDE, tak) frit oversat
Tak for programmet, dette er OK.

mvh

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-01-04 10:58

nnåååååååååå,den russiske måde at gøre tingene på er måske slet ikke så dum

Selv spassibo

Manse9933

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-01-04 11:03

OK.

jms