/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
boot virus???
Fra : polleput
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 08-01-04 18:52

hjælp jeg har virus i bootomr. nogen der kan hjælpe...kan det fjernes????

polleput

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-01-04 18:55

Har du en virusscanner ?
Hvad hedder din virus ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 08-01-04 19:03

Hent et program her, hvis du er sikker på boot virus: http://vil.nai.com/vil/virus-4e.asp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-04 19:57

AVG antivirus er bare et af de bedste Det er gratis og kan hentes i feks Google Mvh SUNE

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 08-01-04 20:05

polleput-> Hvorfra ved du at du har en virus??

Hvorfra ved du at det er en bootvirus??

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 08-01-04 20:41

hejsa
jeg synes du skal kontakte dem på www.spywarefri.dk
de kan via en logfil hjælpe dig med at få fjernet hvad der måtte være

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 08-01-04 20:44

grausen-> Det kan jeg som også*S*

Var lidt mere interesseret i at høre hvad det er får en virus, han har fået

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-01-04 21:48

Sunovich>>Når du er for doven til at kigge kan jeg da fortælle dig at den ligger på: www.grisoft.com og ja det er et glimrende program, men mit råd er altid køb og betal et godt antivirusprogram der bliver opdateret oftere.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 08-01-04 22:21

arlet....... ja det ved jeg. Havde ikke lige set du havde lagt indlæg ind
sorry

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:41

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag