/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Box mangler ved send til e-mail.
Fra : resten
Vist : 375 gange
200 point
Dato : 08-01-04 18:29

Hvis man vælger at højreklikke på et billed og sende det til postmodtager så kommer der en lille box frem med om man ville gøre billedet mindre eller bevarer den originale størelse (kun ved billeder over 64kb)

Men hvis nu man har mistet den lille box hvad skal man så gøre ?

Jeg syntes snart jeg har slidt regedit op for at finde strengen der bestemmer det og selve xp ligeså :)

Så er der nogen der har nogen ider til hvor fejlen ligger så sig frem, Og det skal dog lige siges min egen virker men jeg sad og skulle "hjælpe" en og blev derfor meget nysgerig da jeg ikke lige pt kunne finde fejlen.

/resten

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-04 12:33

Hejsa

Dette proplem opstår når man har installeret service pack 1

Jeg løste proplemet på følgende måde.

Først henter du image resizer.exe som ligger over til højre på dette links

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Prøv i første omgang at se om det har hjulpet

Hvis den der boks stadig ikke kommer frem,så skal du lige hente service pack 1 og installerer den igen
Så skulle det gerne virke
Den kan hentes her.

http://www.microsoft.com/WindowsXP/pro/downloads/servicepacks/sp1/expresso.asp

Mvh Brian