/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ang. Hackere er også gået over til mobil~
Fra : Uffe29
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 08-01-04 17:56

http://www.kandu.dk/dk/tip/6207

Nogen tror også på julemanden *G*

Accepteret svar
Fra : patrickfridal

Modtaget 20 point
Dato : 08-01-04 20:25

ja og nisser og trolde

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 08-01-04 20:25

jeg har altså også hørt det, det skulle være sandt

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-01-04 20:50

Uffe29

Du kan jo selv prøve på at ringe til nummeret...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-04 20:52

ok lasse....prøver lige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-04 20:55

den siger på spansk og engelsk at nummeret ikke eksisterer og jeg skal kontakte min udbyder (tror jeg nok det var) og prøve igen...

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 10-01-04 00:57

Det skulle være sandt, hvis du bliver bedt om at ringe til et nr. du ikke kender, så lad være,for så kan de tappe din tlf.
mvh.jyttejo.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 18-01-04 14:56

-> Jyttejo

Så kan vi jo se på Uffe29's telefon-regning, om den er blevet dyrere...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-01-04 17:31

Jeg glæder mig da til at se min telefonregning *G*

Folk har hørt det så mange gange at man ubevist tror på det....

Inden jeg skrev dette "spørgsmål" ringede jeg også til teledanmark.... hvorfra disse sms'er stammer fra ved jeg ikke, men jeg kunne da forestille mig at det er nogle der keder sig eller bare skriver noget for at gøre sig bemærket.... men never mind, jeg kender ikke nogle i spanien så jeg ringer ikke aligevel

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 18-01-04 17:31

Tak for svaret patrickfridal.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 18-01-04 18:20

selv tak LOL *G*