/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Link i Outlokk Express...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 311 gange
29 point
Dato : 08-01-04 15:35

Når jeg modtager en e-mail i Outlokk Expres, hvor der er et link i, åbner den op i Internet Explorer i stedet for Explorer 2002, som jeg bruger som standard-browser...

Er der nogle, der har nogle idéer til, hvordan jeg kan løse problemet???

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-01-04 15:36

Jeg mener selvfølegelig Oulook Express...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-04 15:42

Har du 2 Explorer versioner ?????

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 08-01-04 15:46

Jeg kan ikke se hvad der er dit problem. Der er ikke noget der hedder Explorer 2002. På en Windows kan du kun have én Internet Explorer installeret. Prøv at forklare dig nærmere!

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-01-04 16:03

Den hedder Ekplorer 2, og den kan hentes her:
http://www.e2browser.com/

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 29 point
Dato : 08-01-04 17:25

2 forsøg ?!"?
:ved xp:
start-angiv programstandarder,skulle ligge øvers til højre.angiv det til startdard email program- eksplorer 2002
så vit jeg husker,sidder ved win2000
du kan osse højre klikke på den fil du vil åbne og vælge >>åbens som-find så det rigtige program.

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 08-01-04 19:10

Tak for svaret xou...