/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slet
Fra : blas
Vist : 360 gange
20 point
Dato : 08-01-04 14:12

Hej
Kan det lade sig gøre at få sit spørgsmål og svar slettet inde på Kandu.
Hilsen Anonym

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-04 14:18

Nej det kan det ikke.
mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-01-04 14:23

Naaah ikke altid - men hvad har du skrevet du gerne vil have slettet ???

Det eneste du kan gøre er med rimelig overvejelse, at prøve at sende Kandusse en mail og forklarer hvorfor - i sidste ende er de - de eneste der kan gøre det anyway. Og i et særtilfælde kunne det jo være de gik med til det -

- men igen hvad er det du vil have slettet.?

Generelt er de tråde/indlæg der oprettes på Kandu uslettelige - dog kan det sagtens rent teknisk lade sig gøre - men det er jo en hel anden side af samme sag.

Karina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-01-04 14:28

Da kandu jo snart lægger sit system om (håber vi), kan du jo prøve at skrive til dem.
Det kunne være at kandu samtidig ville rydde op i de brugere der ikke længere ønsker at være "medlem" mere.
"Hvo intet prøvet intet vinder".

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:35

I ét tilfælde kan du slette et spørgsmål. Nemlig, hvis der endnu ikke er kommet en kommentar til det. Så vil der være en blå blok hvor der står [Slet]. Denne forsvinder lige så snart en eller anden kommentere på dit spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 08-01-04 15:20

Prøv at gå helt ned i bunden af denne side hvor der står copyrigth @ 2000 - 2004 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes, og klik.

Der står alt om Dine (og andres) retigheder og muligheder i forhold til kandu.
mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:06

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>