/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
AFK Smiley: Skingur,fnollerpige el. andr~
Fra : molokyle
Vist : 502 gange
500 point
Dato : 08-01-04 13:57

Vi er nogle stykker der savner en *AFK* Smiley her på kandu.dk

Er der nogen der er friske på at komme med et bud? Skingur eller fnollerpige... ???

Hvis der er andre der er ferm med et billedbehandlings program, ville det være tippertopper, hvis I kreérede en sådan.

Altså en 89a *.gif på transparant baggrund i 32x32 pixel og i kandu.dk's sædvanlige Smiley-layout. Den færdige Smiley skal sendes til maria@kandu.dk , som har det sidste ord, men da der måske kommer flere forslag, så vis os dem lige først.
Vi kan så 'jappe' om hvilken det skal være.

På forhånd tak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:00

Yo!

Her bare et tip om en genial Smiley side....
Måske kan du finde noget dér du kan bruge!!

http://www.smiling-faces.com/php/overview.php

// Dux!

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:04

hvis du bare vil ha dem i de små störrelser kan du copy/paste... de er 50x50px

http://www.smiling-faces.com/smilies/big.gif

Her i alfabetisk ordning

http://www.smiling-faces.com/php/moresmilies.php?lan=&subpageid=4

// Dux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:05

dux_delux -> Ikke mig. Jeg tegner som et handicappet DAMP barn fra Thy-lejren Sidst jeg skulle forsøge mig udi den svære Smiley kunst, tog det syv lange og syv brede og jeg blev helt til grin

Iøvrigt skulle den også gerne laves på en blank kandu.dk Smiley template som kan hentes... jeg kan ikke lige huske hvor ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:07

jahaaa.... til maria@kandu.dk?
men hun tjekker vel også her?

ved ik lige med templaten...men skriv hvis du finder ud af det!

// Dux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:09

dux_delux -> Her ser du lidt af vores fælles anstrengelser, sidst jeg deltog i noget sådant : http://home20.inet.tele.dk/friheden/godnat.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:13

Så fandt jeg en Smiley tråd : http://kandu.dk/dk/spg/20318

Her kan du blandt andet læse :

Citat
Hvis du skriver en mail til Maria fra Kandu: Maria@kandu.dk, hvori du beder om en "blank" smiley, så sender hun sådan en til dig. Alternativt kan du højreklikke og vælge "gem billede som" på en af de eksisterende smiley's og så redigere i den.
Det er vigtigt at din smiley har cirka samme størrelse som de eksisterende smiley's. Derfor er det en god ide enten at benytte en af de eksisterende eller "blank" smiley'en fra Kandu.

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:16

Nice!
Fedt ur forresten som du har på din site!

og tak for Smiley tråden.... ska da lige finde på en osse!

//dux!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:19

dux_deluxe -> Nej, maria tjekker ikke her. Den eneste tråd kandu.dk teamet følger med i er Kandu.dk kategorien : http://kandu.dk/dk/emne/20605 og det er vist aldrig skat at maria sidder ved roret der. Det plejer at være Søren Jensen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-01-04 14:20

øøhhhmmmm, er ikke så meget inde i de der forkortelser der opstår

- afk - means eehhmmm ???

Karina

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:22

Away from keyboard

http://www.planetpals.com/smiley.html

/ Dux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:26

dux_delixe -> Du må da gerne få mit ur :

Gem dette som mousewatch.js :

Kode
<!--
dCol='C0C0C0';//date colour.
fCol='C0C0C0';//face colour.
sCol='C0C0C0';//seconds colour.
mCol='C0C0C0';//minutes colour.
hCol='C0C0C0';//hours colour.
ClockHeight=40;
ClockWidth=40;
ClockFromMouseY=0;
ClockFromMouseX=100;
//Alter nothing below! Alignments will be lost!
d=new Array("SØNDAG","MANDAG","TIRSDAG","ONSDAG","TORSDAG","FREDAG","LØRDAG");
m=new Array("JANUAR","FEBRUAR","MARTS","APRIL","MAJ","JUNI","JULI","AUGUST","SEPTEMBER","OKTOBER","NOVEMBER","DECEMBER");
date=new Date();
day=date.getDate();
year=date.getYear();
if (year < 2000) year=year+1900;
TodaysDate=" "+d[date.getDay()]+" "+day+" "+m[date.getMonth()]+" "+year;
D=TodaysDate.split('');
H='...';
H=H.split('');
M='....';
M=M.split('');
S='.....';
S=S.split('');
Face='1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12';
font='Arial';
size=1;
speed=0.6;
ns=(document.layers);
ie=(document.all);
Face=Face.split(' ');
n=Face.length;
a=size*10;
ymouse=0;
xmouse=0;
scrll=0;
props="<font face="+font+" size="+size+" color="+fCol+"><B>";
props2="<font face="+font+" size="+size+" color="+dCol+"><B>";
Split=360/n;
Dsplit=360/D.length;
HandHeight=ClockHeight/4.5
HandWidth=ClockWidth/4.5
HandY=-7;
HandX=-2.5;
scrll=0;
step=0.06;
currStep=0;
y=new Array();x=new Array();Y=new Array();X=new Array();
for (i=0; i < n; i++){y[i]=0;x[i]=0;Y[i]=0;X[i]=0}
Dy=new Array();Dx=new Array();DY=new Array();DX=new Array();
for (i=0; i < D.length; i++){Dy[i]=0;Dx[i]=0;DY[i]=0;DX[i]=0}
if (ns){
for (i=0; i < D.length; i++)
document.write('<layer name="nsDate'+i+'" top=0 left=0 height='+a+' width='+a+'><center>'+props2+D[i]+'</font></center></layer>');
for (i=0; i < n; i++)
document.write('<layer name="nsFace'+i+'" top=0 left=0 height='+a+' width='+a+'><center>'+props+Face[i]+'</font></center></layer>');
for (i=0; i < S.length; i++)
document.write('<layer name=nsSeconds'+i+' top=0 left=0 width=15 height=15><font face=Arial size=3 color='+sCol+'><center><b>'+S[i]+'</b></center></font></layer>');
for (i=0; i < M.length; i++)
document.write('<layer name=nsMinutes'+i+' top=0 left=0 width=15 height=15><font face=Arial size=3 color='+mCol+'><center><b>'+M[i]+'</b></center></font></layer>');
for (i=0; i < H.length; i++)
document.write('<layer name=nsHours'+i+' top=0 left=0 width=15 height=15><font face=Arial size=3 color='+hCol+'><center><b>'+H[i]+'</b></center></font></layer>');
}
if (ie){
document.write('<div id="Od" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < D.length; i++)
document.write('<div id="ieDate" style="position:absolute;top:0px;left:0;height:'+a+';width:'+a+';text-align:center">'+props2+D[i]+'</B></font></div>');
document.write('</div></div>');
document.write('<div id="Of" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < n; i++)
document.write('<div id="ieFace" style="position:absolute;top:0px;left:0;height:'+a+';width:'+a+';text-align:center">'+props+Face[i]+'</B></font></div>');
document.write('</div></div>');
document.write('<div id="Oh" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < H.length; i++)
document.write('<div id="ieHours" style="position:absolute;width:16px;height:16px;font-family:Arial;font-size:16px;color:'+hCol+';text-align:center;font-weight:bold">'+H[i]+'</div>');
document.write('</div></div>');
document.write('<div id="Om" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < M.length; i++)
document.write('<div id="ieMinutes" style="position:absolute;width:16px;height:16px;font-family:Arial;font-size:16px;color:'+mCol+';text-align:center;font-weight:bold">'+M[i]+'</div>');
document.write('</div></div>')
document.write('<div id="Os" style="position:absolute;top:0px;left:0px"><div style="position:relative">');
for (i=0; i < S.length; i++)
document.write('<div id="ieSeconds" style="position:absolute;width:16px;height:16px;font-family:Arial;font-size:16px;color:'+sCol+';text-align:center;font-weight:bold">'+S[i]+'</div>');
document.write('</div></div>')
}
(ns)?window.captureEvents(Event.MOUSEMOVE):0;
function Mouse(evnt){
ymouse = (ns)?evnt.pageY+ClockFromMouseY-(window.pageYOffset):event.y+ClockFromMouseY;
xmouse = (ns)?evnt.pageX+ClockFromMouseX:event.x+ClockFromMouseX;
}
(ns)?window.onMouseMove=Mouse:document.onmousemove=Mouse;
function ClockAndAssign(){
time = new Date ();
secs = time.getSeconds();
sec = -1.57 + Math.PI * secs/30;
mins = time.getMinutes();
min = -1.57 + Math.PI * mins/30;
hr = time.getHours();
hrs = -1.575 + Math.PI * hr/6+Math.PI*parseInt(time.getMinutes())/360;
if (ie){
Od.style.top=window.document.body.scrollTop;
Of.style.top=window.document.body.scrollTop;
Oh.style.top=window.document.body.scrollTop;
Om.style.top=window.document.body.scrollTop;
Os.style.top=window.document.body.scrollTop;
}
for (i=0; i < n; i++){
var F=(ns)?document.layers['nsFace'+i]:ieFace[i].style;
F.top=y[i] + ClockHeight*Math.sin(-1.0471 + i*Split*Math.PI/180)+scrll;
F.left=x[i] + ClockWidth*Math.cos(-1.0471 + i*Split*Math.PI/180);
}
for (i=0; i < H.length; i++){
var HL=(ns)?document.layers['nsHours'+i]:ieHours[i].style;
HL.top=y[i]+HandY+(i*HandHeight)*Math.sin(hrs)+scrll;
HL.left=x[i]+HandX+(i*HandWidth)*Math.cos(hrs);
}
for (i=0; i < M.length; i++){
var ML=(ns)?document.layers['nsMinutes'+i]:ieMinutes[i].style;
ML.top=y[i]+HandY+(i*HandHeight)*Math.sin(min)+scrll;
ML.left=x[i]+HandX+(i*HandWidth)*Math.cos(min);
}
for (i=0; i < S.length; i++){
var SL=(ns)?document.layers['nsSeconds'+i]:ieSeconds[i].style;
SL.top=y[i]+HandY+(i*HandHeight)*Math.sin(sec)+scrll;
SL.left=x[i]+HandX+(i*HandWidth)*Math.cos(sec);
}
for (i=0; i < D.length; i++){
var DL=(ns)?document.layers['nsDate'+i]:ieDate[i].style;
DL.top=Dy[i] + ClockHeight*1.5*Math.sin(currStep+i*Dsplit*Math.PI/180)+scrll;
DL.left=Dx[i] + ClockWidth*1.5*Math.cos(currStep+i*Dsplit*Math.PI/180);
}
currStep-=step;
}
function Delay(){
scrll=(ns)?window.pageYOffset:0;
Dy[0]=Math.round(DY[0]+=((ymouse)-DY[0])*speed);
Dx[0]=Math.round(DX[0]+=((xmouse)-DX[0])*speed);
for (i=1; i < D.length; i++){
Dy[i]=Math.round(DY[i]+=(Dy[i-1]-DY[i])*speed);
Dx[i]=Math.round(DX[i]+=(Dx[i-1]-DX[i])*speed);
}
y[0]=Math.round(Y[0]+=((ymouse)-Y[0])*speed);
x[0]=Math.round(X[0]+=((xmouse)-X[0])*speed);
for (i=1; i < n; i++){
y[i]=Math.round(Y[i]+=(y[i-1]-Y[i])*speed);
x[i]=Math.round(X[i]+=(x[i-1]-X[i])*speed);
}
ClockAndAssign();
setTimeout('Delay()',20);
}
if (ns||ie)window.onload=Delay;
-->

..som så indsættes i html filens <body> :

Kode
<script type="text/javascript" src="mousewatch.js"></script>

Som altid kan der gå ged i kode, når den vises her på kandu.dk, men nu har jeg da prøvet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-01-04 14:27

aha - tænkte nok det var noget sådant -
men afk er man jo hver gang man flytter hænderne fra tastaturet **
Away from computer lyder bedre - men det er nu lige meget - away from keyboard it is *G

Have a nice day *S

Karina og tak for oversættelsen dux_delux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:29

Hai fnollerpige.

Det er fordi emesen bruger istedet for AFK. Hvilket er lidt meningsforstyrrende er vi blevet enige om.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 14:29

en afk.... hmmmm..... er det en, der vender ryggen til? Eller vinker?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-01-04 14:34

*GGG* - nå der kom du Christina - skulle ellers liiiige til det........
men du plejer at være så god til det *GGG - så du får lov

Ses

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 14:38

vi ka vel være sammen om den?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:42

Hai skingur.

Jeg ved ikke lige hvordan den skulle se ud. Rellom foreslog en Smiley det hoppede ud af billedet. Måske bare en smiley med taster og et rødt kryds over ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:42

Taaaaaak Molokyle!! Groooovy!!
Skal lige sätte mig lidt mere ind i script... jeg er mest hacker på design..
..men jeg ska nok löse det...

/ Dux

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-01-04 14:43

Ja selvfølgelig ..... kan godt lide ting man er sammen om *S
eller osse bare animere den, molo....

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:44

For lige at få det på plads, så betyder AFK; man lige er væk et stykke tid, men vender tilbage hurtigst muligt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:46

MSN har en smiley med et stop tegn over...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-01-04 14:49

Man kunne også kalde den *BRB*
Og smiley kunne være en ølflaske (ølpause, joke)
Forøvrigt når vi er i gang, kunne jeg godt bruge en *undskyld* smiley. Jeg dummer mig ofte, og er ikke altid nok.

mvh
jms
nb. forøvrigt er jeg aldeles ikke smiley ekspert, kun uhæmmet bruger

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 14:57

hahah... en undskyld smiley kunne väre en som ser ked ud og som derefter baker sig selv i hovedet med en hammer... det er jo så´n man föler sig en gang i mellem... heheh / Dux

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-01-04 14:58

Kigger på det senere....skal muge ved ponyerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 15:08

jmsgruppen -> Der er jo også når man har trådt i spinaten.

Iøvrigt : Som skingur... blot har jeg fået en gæst, så : AFK

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 15:40

Smutter lige ind og ud

Her er en blamk Smiley til alle der måtte ha' lyst at tegne : http://members.fortunecity.com/molo4/blank.html

AFK </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 17:15

Takker af for idag. Ses imorgen. (?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 08-01-04 17:19

ciaoooo...... skal vi ikke ha en vinke Smiley?? / Dux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 17:03

AFK Smiley : En animeret smiley med udgangspunkt i der lukker øjnene, vender sig om og bliver stående med ryggen til i laaaaang tid. Og hvordan er det nu lige at en smiley ser ud bagfra ? Tjoe... : http://kandu.dk/dk/tip/4677

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 09-01-04 17:12

Hahahahah!!!!! Den var virkelig god!!!
...såååååå.... glem ikke revnen ! /Dux

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 19:02

Anspore kreativiteten skal man...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-01-04 17:24

Joo, en AFK er vel bare en smiley, der vender ryggen til.... -den fra tip 4677 er da rigtig sød.. Er der ikke nogen, der har lavet sprække på en af vores smileyer endnu?

Jeg er ret vild med animerede smileys, men jeg har indtryk af, at når en tråd bliver lidt lang og der er mange smileyer i, så kan den være lidt langsommelig at lukke op... Og det er selv efter at jeg har fået ADSL. hvordan er det så ikke for de stakler, der må overleve op 56K modem...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 11:01

En Smiley som f.eks fylder 966 bytes, altså ikke alverden (1,1Kb)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-03-04 12:26

Ja, der bli'r altså ikke lukket før jeg ser noget bevæge sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 18:51

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 18:51

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 18:52

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 18:53

Puha det var anstrengende jeg må lige ha' en pause.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-04 18:53

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 18:55

emesen din -> Du spammer !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 19:59

Hvad er det lige du vil have mig til her molo????
Nu kommer der kløvedal i Kina såe smutter
Mvh Suno

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 22:37

Sunowich -> 500 lette point ved at komme med et for mig acceptabelt svar, så jeg ka' lukke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 22:47

Jamen jeg syns det du siger lyder øhh (volapyk) helt rigtigt ( er min tunge nu brun ) så de der mål er ok Øhhh syns jeg hi hi Har jeg vundet nu ??????
kl er ikke 12 endnu så du har chancen (børster lige tænder)
Farvel
Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-04 22:56

Sunowich -> For at et spørgmål kan/skal lukkes forventes det af spørgeren at problemet/opgaven blev løst.

Hér er det ikke nok at smide et link eller en smart bemærkning, medmindre det er relevant for besvarelsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 23:04

Jamen molo det lyder jo somom at du selv ved en masse om det hvoffor kreerer du så ikke bare selv nogle gule hoveder ??
Over and out
Suno
Ps har du prøvet om der ikke findes nogle links for ellers er der da lige et link til en god søgemaskine
http://www.google.com/intl/da/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 09:55

Sunowich -> Jeg er skam igang.

Sendt : Fre, 26. mar 2004 17:59 :

Citat
Hai Kandu.dk og Maria.

Jeg ved at sitet er under konstruktion i øjeblikket, men hvis det stadig er muligt at tilføje nye Smiley´s, vil jeg gerne komme med dette bud : Sorteper (vedlagt som sorteper.gif)

Som tekst akronym havde jeg tænkt mig : [sorteper]

Smiley´en skal bruges, når man synes der ikke er afgivet et fyldelstgørende/korrekt svar på et spørgsmål, er udpeget en forkert vinder af en debat eller hva´ man nu ikke er helt tilfreds med og gerne vil give det til kende.

Tænk over det.

Kærligst og med tak for et godt site </MOLOKYLE>

Henrik Mortensen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-04 22:08

Husk : Her er stadig åbent for forslag til den dér AFK smiley

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-04 22:10

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-04 21:28

Under min gennemgang og manuelle sletning af ubesvarede spørgsmål fandt jeg denne,
tråd som jeg hakker fra.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 21:41

Vi savner også en kysse- og en vinkesmiley, hvis der er nogen der har mod på at forsøge sig

Der ligger stadig 500 fuldgode påænger og venter ....på skingur ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-07-04 23:02

*LOL*.... ja dem har man virkelig osse brug for - hvis jeg laver dem så lov mig du ikke spilder point på mig (giv dem til en anden i denne tråd), jeg laver dem gerne kvit og frit...... på et eller andet tidspunkt.

Hmm kyssesmiley - nogen der skal kysses her da ??? *GGGG
det kommer der ikke noget godt ud af - det har vi jo set før ......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 08:45

Jeg har da en cyberkæreste her på Kandu.dk fnollerpige !!! Det har tedd da også ...følger du slet ikke med ? Dét ligner dig dårligt

Nu er det altså IKKE dig der bestemmer, hvem der skal have påænger...

Det er lille mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 08:49

Ps. Her er hun : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=163383 ...så længe det vare

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-07-04 12:05

Jamen det var da dejligt Molo for dig .... og det mener jeg såmænd.
Nu forsøgte jeg heller ikke at bestemme nogetsomhelst, den fangede du slet ikke. Jeg sagde bare, at jeg ikke vil have dem *GG...
Følge med ... ligner mig dårligt...hmmmm. Ja måske før, men jeg følger rent faktisk ikke med mere, det er der ikke grund til. Her er skidekedeligt.... og her er stadig for meget snidder.

Men du behøver ikke skrive "IKKE" - du kan bare sige det stille og roligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 12:11

Ok. ...'ikke'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-07-04 12:16

Se det var meget hyggeligere...... *SS bliver sgu så nervøs når folk råber af mig.

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 500 point
Dato : 29-11-04 21:43

så kom der lige et indlæg he for afk smilyen, hvis du tør gi mig poænger op dette stadie.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-04 22:29

xyzzygy -> Som bentjuul sagde i din tråd : hvis du laver den i gul der fader til tranparent og tilbage til gult, holder den under 3Kb. og fixer 'kanten' ...om ikke andet så i start/slut framen, så den lægger ud med denn =>

...tjaeh... så er du udødliggjort og vil modtage disse påængør

...men nu går jeg til ro

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 09:11

For denne tråd, med et hæderligt forsøg på at lave en AFK Smiley : http://www.kandu.dk/dk/spg/54954 ...gives de 500 point !!!

fnollerpige -> Du kunne måske træde hjælpende til med detaljerne i omtalte tråd ?

Jeg opretter et nyt spørgmål senere, vedrørende vinke og kysse Smileys

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 09:12

Keep up the good work xyzzygy !!!

</MOLOKYLE>