/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
vækstkode til tomatplante
Fra : fruSkrap
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 19-03-02 22:31

Jeg har fået denne kode

538kdz7316

gad vide om der er andre, der har fået en kode og gerne vil dele?

Mvh.
fru Skrap

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-02 12:37

Jeg vil gerne dele, har dog kun en enkelt desværre
men her er den *S* 156xup5495
God høst

Hilsen
Joan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-03-02 11:56

Uviden som jeg spørger , hvad er en vækstkode ?? (-:

Hilsen Robert "Bob" (-:
------------------------------------
Alfa Romeo 33 QV 16V
Klub Homepage
))) www.team-taz.dk (((
-------------------------------------

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-03-02 00:02

Prøv at kigge her: www.tomatketchup.dk

Det er en virtuel tomatplante, man skal passe. Den der høster flest
tomater vinder et eller andet.... Vækstkoden får alle tomater til at
blive høstklar, og findes på Beauvais ketchupflasker...

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Godkendelse af svar
Fra : fruSkrap

Dato : 15-04-02 09:13

Tak for svaret Joan Frederiksen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-04-02 17:27

Det er desværre ikke en unik kode, der er på ketchupflaskerne - jeg har
været uheldig at få samme kode to gange.......

Håber den virker for dig: 827lmw3346

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-04-02 23:03

"IceCap" <IceCap.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:38Du8.31737$iY5.1218175@news010.worldonline.dk...
> Det er desværre ikke en unik kode, der er på ketchupflaskerne - jeg har
> været uheldig at få samme kode to gange.......
>
> Håber den virker for dig: 827lmw3346
Der skulle kun være 4 koder, de 3 ander er her
538kdz7316
156xup5495
265iop9215
Hilsen Polline
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Huntres

Dato : 05-05-02 16:43

hejza! her er også en lille kode fra mig af !!
pnyfrmst3!!

Hilsen Lisbet/Huntres

Kommentar
Fra : mkall123

Dato : 07-05-02 12:12

Jeg fik afvide at pnyfrmst3 var brugt - selvom jeg ikke har indtastet den, min plante har fået briller og ny farve potte nu :)

Kommentar
Fra : kroman

Dato : 09-05-02 11:23

jeg har da også lie een: g4q3r94u5j

Held og lykke

Kommentar
Fra : jochke

Dato : 09-05-02 12:22

Jeg deler gerne.
Her er alle dem jeg har samlet ind. Ved godt nogen allerede er her men her kommer de altså alligevel:
827lmw3346
265iop9215
538kdz7316
2rfn2ojwm
bu2ve6qc
156xup5495
pnyfrmst3
g4q3r94u5j

Hilsen Jochke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-02 23:01

Jeg har fået denne kode:
qytdfcqqyrf

"fruSkrap" skrev d. 19-03-02 22:31 dette indlæg :
> Jeg har fået denne kode
>
> 538kdz7316
>
> gad vide om der er andre, der har fået en kode og gerne vil dele?
>
> Mvh.
> fru Skrap
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-02 23:01

Jeg har fået denne kode:
qytdfcqqyrf
Lilian

"fruSkrap" skrev d. 19-03-02 22:31 dette indlæg :
> Jeg har fået denne kode
>
> 538kdz7316
>
> gad vide om der er andre, der har fået en kode og gerne vil dele?
>
> Mvh.
> fru Skrap
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-05-02 23:03

Jeg har ellers fået den her: 52of8yq7cf2

Den virker også.

/Ushe

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : thomasoes

Dato : 10-05-02 08:43

Hallo - de 4 første er ok, de virker for alle. Men resten virker vel egentligt kun for dem der har fået dem tilsendt?

Kommentar
Fra : thomasoes

Dato : 10-05-02 08:43

Hallo - de 4 første er ok, de virker for alle. Men resten virker vel egentligt kun for dem der har fået dem tilsendt?

Kommentar
Fra : mr_daffy

Dato : 11-05-02 15:07

Jeg har fået dette: 6qxc42xymi

Kommentar
Fra : PeterPlys

Dato : 19-05-02 15:45

jeg har denne

265iop9215

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-05-02 12:48

Hejsa,
jeg har ikke været heldig med at finde koder heller. Jeg har også fået
koden to gange:
538kdz7316
ydermere har jeg fået disse, men når jeg skriver dem ind står der blot,
at jeg har opbrugt selv samme. Måske du kan? Det er et forsøg værd!!!
ktd9rm5p
dametfr532
7mnfkyoj

Hasta luego
Picasso

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : mrak

Dato : 21-05-02 17:03

Hejsa...er der noget som har fået nye koder ud over de 4 kendte.: KDZ,IOP,XUP og LMW ?????

hilsen
mrak

Kommentar
Fra : Xabbu

Dato : 02-06-02 17:15

Jeg vil bare lige sige til jer alle, at de koder I får når I får jeres velkomstmail eller hvad det er, den duer ikke for os andre. Kun dem fra flaskerne kan vi andre bruge, og jeg har da også en kode og den er:
827lmw3346
Den skulle meget gerne virke. Jeg håber da at der kommer flere koder herinde....

Hilsen Xabbu

Kommentar
Fra : Sorceror

Dato : 09-06-02 20:12

Tidligere på denne side skrev Polline, at der kun findes fire forskellige koder til tomatplanten! Det er meget dårligt lavet af Beauvais, men det passer tydeligvis,
siden der kun findes fire vækstkoder på denne side!! Resten er startkoder, som kun kan bruges af den plante, som bliver oprettet via den e-mail, hvor
startkoden også kom i. Man kan i øvrigt kende vækstkoderne på de tre bogstaver, som findes inden i en række tæl og i alt består koden at ti karakterer!

Som sagt findes der sandsynligvis ikke flere koder end de fire!

Men hvis nogen finder nogle, som passer efter ovenstående karakteristika (for at bruge et flot ord :]), så skriv det endelig her blandt de andre.

C'est la vie! Hilsen Sorceror

Kommentar
Fra : CroncK

Dato : 10-06-02 14:22

Det var da helt vildt med koder....

jeg er næsten lige startet med en tomatplante....
og jeg må da indrømme at jeg blev stolt da jeg fik
solbriller til den.... ;)

Kommentar
Fra : annelo

Dato : 20-07-02 11:52

Faktisk har det virket for mig en enkelt gang med at bruge en vækstkode fra en andens velkomstmail. Det var yvdv7ts3u.

/A

Kommentar
Fra : bimmer80

Dato : 22-07-02 20:31

Jeg synes ærligt talt, det er frækt af Beauvais kun at sætte fire koder på flaskerne. Jeg er glad for, at jeg ikke har købt nogle flasker selv, men har ondt (...) af dem, der måske har købt stort ind for at få koder - bittert, hvis man står med 5 ens lige pludselig, ikke?
Jeg blev meget overrasket over at se, at jeg indtastede en allerede anvendt kode, omend jeg lige havde tiltusket mig en ny... Så må naturen vel gå sin gang fra nu af, da jeg ikke agter at sende mails til mine venner (forventer helt ærligt, at de bare bliver irriterede...).