/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rødvin ???
Fra : Mille35
Vist : 1164 gange
100 point
Dato : 08-01-04 11:28

Er her nogen der har forstand på rødvin

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 11:34

Det er der givetvis, hvad er det konkret du gerne vil vide??

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 08-01-04 11:43

hej
hvad har rødvin og windows til fælles
bare en lille indskydeles

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-01-04 11:43

Jeg søger en rødvin der heder noget med Malbec -Cabernet santa cecilia santiago fra Chile

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 08-01-04 11:44

Et merkelig sted at stille dette spørgsmål..

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 11:51

Hej Mille

Der er en chilensk rødvin der hedder Malbec i Netto. Ganske udmærket vin i øvrigt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 11:52

Søger, som i hvor den kan købes, eller bare information om vinen?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-01-04 11:56

hvor den kan købes og evnt.over nettet

Kommentar
Fra : 888

Dato : 08-01-04 11:57

Den fåes i rigelige mængder ved den tyske grænse

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 11:58

http://www.jp.dk/madvin:aid=2196566/

Der er tilbud i Aldi i denne uge

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-01-04 12:07

Jeg tror altså ikke det er den sammen vi taler om... den jeg taler om er ikke tyndbenet.santa cecilia santiago

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-01-04 12:08

Så må du op med lidt flere oplysninger, er det en konkret årgang evt.?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 12:31

Mille

Jeg drikker heller ikke tyndbenet vin.

EOD herfra.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 08-01-04 12:31

Det er vel en smagssag...

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-01-04 12:37

888 > Ikke en smagssag.... Jeg henviste til Netto, der af flere journalister er blevet beskrevet som et udmærket sted at købe sin vin. Jeg forstår så ganske vel at folk med høje indkomster kan ønske at købe deres vin andre steder, men så har de vel for h*lvede også tid og råd til at søge efter den selv.

Netop Aldi og Netto er til den almindelige tegnebog udmærkede steder at finde vin der andetsteds - med samme label - kan koste tyve kroner mere i en vinforretning.... Men tråden udvikler sig.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 08-01-04 12:56

Hej alle ! Stop den rødvin-snak, det her er en MS Windows streng.mvh Jeppe

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-04 13:18

mille35 -> Se det i øjnene. Du er havnet i en gal kategori for din type spørgsmål. Husk at alle os der abonnerer på MS Windows får din mail om rødvin. Følg 1003jeppe's anvisning og vær sød at lukke dette spørgsmål. Stil det evt. et igen her : http://kandu.dk/dk/emne/20202 eller her : http://kandu.dk/dk/emne/20202

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 13:19

Ups. Samme URL to gange. Mente her : http://kandu.dk/dk/emne/20607

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 888

Dato : 08-01-04 13:21

Det med smagssagen var ment som at det vel er en smagssag om den vin som better-performance fandt i aldi er tyndbenet eller ej ( er personligt ikke meget for vin fra Chile )
Vil da også gerne bekræfte at der da findes rigtig mange gode vine til fornuftige priser i Netto, Fakta m.m.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-04 15:11

Hejsa

Mon ikke det er denne her du tænker på

Casa Sierra

Cabernet Sauvignon

Det er en Chilens Rødvin fås også som hvidvin

Kan for øjeblikket købes hos Fleggaard i Tyskland
6 Flasker kun 125kr

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-01-04 17:42

næ det er det ikke Malbec -Cabernet santa cecilia santiago fra Chile 2001

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-04 17:51

Hejsa igen Mille

Mon det er denne her fra Fakta

http://www.debedstevine.dk/dbvvin.asp?vid=405

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Maninus

Dato : 08-01-04 18:53

SÅ STOP DOG !!!%%!!??

I er vist ikke det man kalder NØRDER, men .....

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-01-04 21:52

Hej Brian
Det kunne godt være den !!! jeg prøver den imorgen,men jeg tro det ikke... der stod dette som jeg skrev tideriger,mendet var en firmagave og der stod kun dette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 10:08

Ignoranter !! ..er ordet Manimus. Men vi taler vist for døve øren

NU fjerner jeg i alt fald fluebenet. Tak for det interessante MS Rødvins spørgsmål

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 13-01-04 09:19

Tak for svaret molokyle.