/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bærearme/bærekugler peu 309...???
Fra : Tribal25
Vist : 581 gange
45 point
Dato : 08-01-04 10:53

Jeg har lige været til syn med min Peugeot 309, og der så synmanden at min bærekugler i begge sider sad løst ved gummiet til bærearmen , så han kunne stå og rykke i dækkene fra side til side og så er mit spørgsmål, kan dette laves uden at jeg skal have nye bærearme/bærekugler (det skal lige siges at bærearm og bærekugle sidder sammen til en peugoet 309 og kan ikke skilles ad, derfor kan man ikke købe den ene del og udelade den anden)

Kommentar
Fra : geu

Dato : 08-01-04 11:01

Det kan ikke laves.. Og hvis de ikke kan slilles ad, må der bare nye på.

Accepteret svar
Fra : killme

Modtaget 45 point
Dato : 08-01-04 17:27

Når noget bliver brugt, bliver det slidt. Når noget bliver slidt op, skal det skiftes. Og der er ingen vej udenom Tribal, to nye bærearme, og du er kørene igen. (hvis dine bærekugler er meget slidte, kan dette også medføre øget dækslid, rystelser i rat mm.

Surt men sandt - nyt på.

Godkendelse af svar
Fra : Tribal25

Dato : 09-01-04 21:34

Tak for svaret, havde det egentlig også i tankerne , men skulle lige ha det bekræftet!!!!!