/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Prince og Persia: The Sand og Time
Fra : Surf
Vist : 493 gange
40 point
Dato : 08-01-04 07:07

er der nogen der kan hjælpe mig lige nu. jeg er inde der hvor staturen er og ved hovedet af den altså jeg skal løbe op ad hovedet og springe fra væg til væg. og ja hvad så

jeg prøve og prøve men inte virke. og man hænge jo ikke fast på væggen vel. jeg mener at man når så kommer helt derop så kan man tag dolken

men jeg sidder virkelig fast nu HLÆÆÆÆP

og lad være med at komme med et walkthrough. det jeg er udet efter er at nogen her har spille spillet. og kan fortælle mig på rent dansk hvad jeg skal gøre. i den her sistasion (kan ikke lige huske hvordan det staves)

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 08-01-04 20:17

nå. sig mig er det fordi jeg skrev at i ikke skulle komme med et walktrough. at i ikke gide at svare var

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål