/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
rainbow six raven-shield multipl. how?
Fra : polpot
Vist : 491 gange
400 point
Dato : 07-01-04 21:49

hej alle .
jeg har netop købt raven-shield til min pc.
jeg har oprettet en acount hos ubisoft men når jeg prøver at logge på i multiplayermode fryser min computer, så jeg bliver nød til at ta strømmen på lortet.
men derimod køre single player delen fint.
det er ikke fordi min cpu er langsom, fordi jeg spiller alle spil med højeste opløsning og computeren er 1 mdr gammel.
håber nogen kan hjælpe
mvh polpot

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 09-01-04 14:31

hmm.. gør den det samme med lan??

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 10-01-04 08:38

det har jeg ikke prøvet, da jeg ingen har at spille lan med

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 10-01-04 12:19

hmm... så kan jeg nok ikke hjælpe dig. =( fordi jeg har kun prøvet at spille lan.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-01-04 20:19

Hej Polpot

Prøv at download/installer den nye patch: http://www.raven-shield.com/patches.php

Den burde gøre tricket

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-01-04 08:56

Hej igen
Driller det stadig

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 14-01-04 12:20

ja det virker stadig ikke.
jeg har de nyeste patches altså 1.51, men den fryser når jeg klikker på multiplayer og blir helt sort.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 400 point
Dato : 14-01-04 15:58

Hmm.
Jeg har læst her at det kræver DirectX 9, har du den installeret ? http://www.computing.net/gaming/wwwboard/forum/134.html
Ellers må jeg tilstå at jeg ikke kan finde noget på netet om nogen der har oplevet det samme efter paching

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 19-03-04 10:52

Tak for svaret srhansen.