/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs telefon
Fra : sidal26
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 07-01-04 18:35

Jeg påtænker at købe en Interlinc Royal 2 trådløs telefon, og kan i Danmark kun finde den til 1299kr. Jeg har imidlertid set at prisen er væsentlig billigere i fx. Sverige, men kan ikke finde et firma der vil sælge udenfor egne grænser.

1) Er der nogen der ved hvad den svenske pendant til TDC hedder?

2) Er der nogen der ved hvor telefonen kan købes billigere, evt. i andre lande?

p.s. har søgt på google, jubii, altavista, telia, og andre svenske søgemaskiner

mvh. Sidal

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-01-04 19:49

kan forstille mig at tdc er ene emportør af dette mærke

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 07-01-04 19:53

Det var også min fornemmelse, hvorfor jeg søger i andre lande - - - hvor der endda er penge at spare, hvis formaerne blot ville sende til DK.

Accepteret svar
Fra : makholm

Modtaget 20 point
Dato : 08-01-04 00:23

Hejsa

hvis nu du får held af at købe telefonen i udlandet og spare penge. kan du ikke regne med at den virker i DK
i sverige kører de en anden form for tele prodokold med hensyn til vis nr og andre services
det er derfor at der er landevarianter på telefoner eks B&O telefoner der er en variant for vær eneste land fordi der ikke er samme systemer
og det er helt sikker også derfor at de ikke vil sælge til dig

mvh Martin

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 10-01-04 13:56

Tak for svaret makholm.

Jeg fandt telefonen med næsten samme specifikationer i Bilka til halv pris