/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tabs til "so beautiful" af alex (popstar~
Fra : sunehansen
Vist : 689 gange
40 point
Dato : 07-01-04 17:23

nogen der har tabz til alex´hit "so beautiful". incl. intro?

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 17:25

Er akkorder nok, for så kan godt aflytte den (spiller kun klaver...)?

Accepteret svar
Fra : Prikken

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-04 17:35

Jeg kan godt aflytte tabs'en fuldt ud, det kommer bare til at tage lidt tid...

Godkendelse af svar
Fra : sunehansen

Dato : 07-01-04 17:59

Tak for svaret Prikken.
det må du gerne, hvis du gider.

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 18:00

Oki - er gået igang

Hilsen
Patrick

Kommentar
Fra : kamillatun

Dato : 10-01-04 19:16

Er der nogle som kan sende mig Alex- so beautiful (tabs) til mig????

Kommentar
Fra : MCoRmIC

Dato : 11-01-04 14:44

Når der engang bliver lavet dette sheet, må i sq gerne sende en til mig, det vil være en stor hjælp...

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 14-01-04 15:36

Betalte lige for, ja hvilket svar? :d
Men sig lige til når tabs'ne er færdige...!

Kommentar
Fra : Etone

Dato : 14-01-04 18:03

Hey vil også gerne have sådan at man kan spille den på gituar, hvis der er nogen der har dem!?

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 18-01-04 16:13

hmm.. betaler for at få et svar som ikke er der...
lidt lamt.. :/

Kommentar
Fra : Jotest

Dato : 21-01-04 17:24

Hvor er svaret?? Jeg ville oz gerne have alex - so beautiful akkorder hvis nogen har dem??

Kommentar
Fra : Chin

Dato : 21-01-04 18:15

Halloooo hvad sker der her!??
Man kan sku da ikke lukke et spørgsmål, uden der foreligger et konkret svar, og få folk til at købe et svar, der ikke er der!?? Hvad helvede er i ude i!?

Alle og enhver kan komme og sige, de kan aflytte sangen, og skrive den ned senere!!
Åben spørgsmålet igen, og giv mig og folk sine point igen!!! man kan ikke bare komme og ligge beslag på sådan noget folkens.. det er sku en anelse for tamt og useriøst!

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 21-01-04 23:41

Chin, du har fuldstændig ret. Man trykker ja til at betale i en god tro og får ingenting. Det sgu seriøst lamt.
Prikken, enten tager du dig sammen og grifler det ned, eller også giver du point tilbage!

Kommentar
Fra : freeman85

Dato : 24-01-04 17:32

Det her sgu for latterligt.. Hvis der er nogen der har tabs'ene, må i meget gerne sende dem...

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 31-01-04 02:44

Kig eventuelt her: http://www.kandu.dk/dk/spg/30608
Der er da i det mindste en der har prøvet - og man skal ikke engang give point...

Kommentar
Fra : Chin

Dato : 02-02-04 22:16

Prikken -

Sker der noget eller hvad?