/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
HJÆLP!!!!!!! Napoleon
Fra : CS4ever
Vist : 379 gange
40 point
Dato : 07-01-04 17:21

Heeeeey alle sammen..........

Jeg er ved at lave en projekt opgave i skolen om Napoleon.... og jeg har et kæmpe problem... Jeg ved ingen ting om Napoleon.... Er der nogen der kan finde et hjemme side (PÅ DANSK) hvor der står alt om ham....Fx: Hvordan var hans barndom?
Hvordan blev han til det han er... osv Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig!!!!

Ses hygge alle sammen..... Plzz HELP

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 17:24

Kig lige på dette:
http://www.futura-dtp.dk/SLAG/Personer/NavneN/NapoleonBonaparte.htm

Go' fornøjelse

Hilsen
Patrick

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-04 17:29

Du kan også i højre hjørne øverst, på denne side, søge på Napoleon. Der er flere, der tidligere har spurgt om Napoleon.

mvh ans

Kommentar
Fra : anoch22

Dato : 07-01-04 21:24

Sjovt nok skal vi også skrive om Napoleon. Men vi har fundet nogle oplysninger. I kan bare gå ind i www.google.dk og skriv Napoleon og marker "sider på dansk"

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 08-01-04 09:17

heeeeey alle sammen..... når jeg søger på google kommer der ike infomation om hans liv osv... men om de slag han udkampet... er der ike nogen der kan give mig en hjemmeside hvor der står om hans liv osv.....

og jeg vil give alle mine point... jeg vil for høje point hver dag med 20 point det er det eneste jeg har...

plzz hælp mig!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 08-01-04 15:56

Er min side ikke god nok?

Ellers så prøv google:
"Napoleon Biografi" - eller noget i den stil...

Kommentar
Fra : sden

Dato : 23-02-04 19:19

øhhhhh! har du prøvet at kigge i en bog! du kunne måske enda kigge i et leksikon

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-04 19:23

Jeg tror at den opgave er blevet afleveret.
CS4ever kunne du ikke lukke dit spørgsmål ved at accepterer et af svarene.
Dine point får du jo ikke tilbage.
mvh ans