/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
codec
Fra : berthaprop
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 07-01-04 17:16

Jeg har downloaded en film som jeg ikke kan afspille fordi jeg ikke har det rigtige codec...hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 17:22

Højreklik på filen, vælg egenskaber, vælg fanebladet Dokumentinfo, kig på videokomprimering og lydformat og skriv det lige her... Please...

Hvis du ikke gider vente, så download ACE Mega Codec Pack Player Edition, og installér den - den har de fleste codecs...
ftp://ftp.vein.hu/pub/windows/utils/media/codecs/ACEMCP593PLAYER.EXE

Mvh.
Patrick

Kommentar
Fra : mambarap

Dato : 07-01-04 18:28

Hej berthaprop,

"hvis du mangler Lyd eller Billeder i dine videoer"... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/2958

der er bl.a. et link til et program der hedder G-spot, og som i de fleste tilfælde ka' finde ud af hvilket codec der bliver brugt...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 07-01-04 18:41

her kommer lige formatet: vids.divx

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 18:59

Det kan du også finde i ACE-pakken...

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 07-01-04 19:01

dit link virker altså ikke!

Kommentar
Fra : algla

Dato : 27-02-04 21:05

Måske mangler du et codec på din comp... Prøv GSpot på din fil... Du henter det fx her: http://www.headbands.com/gspot/gspot221.exe

Du åbner det bare, og browser den film du ikke kan høre, og så skriver den, om du mangler et codec.... Prøv det, og vend tilbage med resultatet...