/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ny harddisk til PC
Fra : pahus
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 07-01-04 11:43

Hvor kan jeg købe en ny harddisk til min PC. Den gamle er af mærket:
Seagate, model ST32111A og er på 2,1 GB, eller hvad kan jeg bruge som alternativ?
Kender i et sted på nettet hvor den kan købes billigt.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-04 11:59

Du skal finde ud af hvor stor en HDD,dit bundkort/bios kan køre,det kan du finde ud af på dit bundkort's hjemme side,men op til 60 gb kan de fleste bundkort/bios klare.
http://www.gate2prices.dk/hardware/hardwareharddiske.asp?Soeg=Yes
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-04 12:01

vor gammel er din pc og hvad for et styresystem køre du

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-04 12:18

Hej
Jeg er enig med manse, for at finde den billigste kan det dog betale sig at kigge her: http://edbpriser.dk

mvh srhansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:36

Min gamle, nu hedengangne computer, ville ikke lege med diske over 40Gb.

Som sagt ; hvilket bundkort har du? (Du kan se det øverst ved opstart)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : danlampe123

Dato : 07-01-04 13:23

Køb den i Bilka der er den billigst

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-01-04 14:58

Jeg vil anbefale dig at købe en hardisk over nettet i stedet for BILKA.

For hvorfor handle for et sted som man ikke ved hvad står for..

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-01-04 16:56

Prøv at kikke her. Jeg tror ikke du finder din HDD billigere andre steder. Hej fra alka
http://www.bj-trading.dk/menu.asp

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 17:32

Ahrem... Bilka står for BILiger KAufhaus (billigt varehus)... Og Bilka er LANGT FRA de billigste med deres computerdele (arbejder selv i deres comp-afd...)

Godkendelse af svar
Fra : pahus

Dato : 07-01-04 18:39

Tak for svaret Manse9933.