/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afmeld mail ved nye indlæg i spørgsmål
Fra : Stenstrup
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 07-01-04 11:00

Jeg var inde og skrive et par forslag til et spørgsmål, og satte flueben i "send mig en mail ved nye indlæg til spørgsmål". Nu bliver jeg ved med at modtage mail´s fra dette spørgsmål, selvom jeg har været inde og fjerne fluebenet, da der var andre der havde en løsning.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 07-01-04 11:02

Hejsa

Du skal huske når du fjerner fluebenet,også at klikke på knappen send indlæg
(du behøves ikke at skrive noget)

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 11:03

Du skal huske når du har fjernet fluebenet at trykke [Send], selvom du lader kommentarfeltet stå tomt. Så skulle det virke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-01-04 11:04

Hej Stenstrup

Jeg har det samme problem som dig. Ud over har jeg afmeldt alle aboneringer men får stadig nogle nye i ny og næ.

Spørgsmålet er, om du blot skal vente til spørgsmålet bliver lukket.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-01-04 11:05

>molokyle, kan du så forklare at jeg stadig i ny og næ modtager nye spørgsmål, skønt jeg har afmeldt alle??

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Stenstrup

Dato : 07-01-04 11:09

Tak for svaret briani. Jeg havde også trykket send, men så var fluebenet kommet igen,
men da jeg checkede min profil, så var der ingen aboneringer. Så det virkede.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-04 11:17

Når man har været inde med en kommentar til et spørgsmål,så får man automatisk en e-mail når der kommer en ny kommentar.
Dette kan undgås ved at gå ind på spørgsmålet rulle helt ned på siden,fjern fluebenet og klik på send indlæg
Så kommer der ikke flere e-mail fra dette spørgsmål.

Under dine abonneringer over til venstre
Kan du gå ind og sætte flueben under de emner som du gerne vil have en e-mail fra hvis der kommer nye spørgsmål,ønsker du ikke e-mail mere fra en emne så går du bare ind igen og fjerner fluebenet og klikker på send.

Men husk
Hver gang som sagt når du kommer med en kommentar,så kommer der en e-mail til dig,hvis du ikke sammen med din kommentar fjerner fluebenet og klikker send

Mvh Og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 11:20

ellebye -> Hvis du blot har afmeldt dine abonneringer i en kategori kan du stadig få emiler fra dine enkeltstående abonneringer. Du skal altså ind i ethvert spørgsmål du deltager i og fjerne fluebenet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-01-04 11:26

Tillæg

Nu da dette spørgsmål er blevet lukket,så får man automatisk ikke flere e-mail herfra
ønsker man stadig at følge med hvis der kommer nogle flere kommentarer til spørgsmålet her
så skal man huske at rulle ned og sætte et flueben igen og klikke på send.

Brian