/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvd2svcd
Fra : jenslyn22
Vist : 635 gange
100 point
Dato : 06-01-04 23:54

jeg har lige brugt programmet dvd2svcd, ud fra en manual jeg fandt herinde.
Nu er problemet at til sidst i manualen står der at man skal finde sine cue og bin filer og brænde dem men min har kun skabt vob filer hvorfor det???

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-04 01:11

Hej Jenslyn

Jeg tror du skal gøre det at du under fanebladet cd writer vælger no writer. Og dernede hvor der står "bin output file" skal du angive et bin-filnavn f.eks "c:\film\jenslyn.bin"

mvh srhansen

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 07-01-04 01:18

hej srhansen det du snakker om kan jeg ikke se nogle steder

mvh jenslyn22

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-04 09:35

Hej igen

Jeg har nu læst en af manualerne (puha) :http://forum.doom9.org/showthread.php?&threadid=21859

Og jeg er nået ned til denne linie
Citat
Q50: I'm using Iauthor, which creates cif image files. However, I would like to use bin/cue image files instead of cif. What should I do?
A:Dowload the latest BETA version of cdmage (1.02.1 beta 5). Extract it and open DVD2SVCD. Go to "finalize" tab, enable "use cdmage", and put its path. Now DVD2SVCD will make cif to bin/cue convertion automatically. Note: to use CDmage manually remember to choose mode2/2352

Altså skal du tilsyneladende benytte programmet cdmage: http://cdmage.orcon.net.nz/main.html

håber det er en hjælp
srhansen

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 07-01-04 10:18

hej srhansen

jeg har ikke engang cif image jeg har kun de rå vob filer.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-01-04 10:22

hejsa.. du kan prøve at følge denne guide http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=18

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-04 10:22

Hmm..

Heller ikke hvis du downloader cdmage og under fanebladet "finalize" vælger "use cdmage" ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 07-01-04 18:29

til buch78

det er den guide jeg har brugt og de programmer det er derfor jeg ikke kan forstå det.

mvh Jenslyn22

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-01-04 19:00

Hvor har du fluebenet under cd-image i programmet

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-04 19:13

Hej igen

Har du stadig ikke fået skidtet til at virke ?

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 08-01-04 09:42

jo nu har jeg. jeg fandt en side hvor der stod at man skulle have aspi-driver installeret
på sin computer før det virker, underligt at det ikke stod i den guide. men mange tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 08-01-04 09:45

Tak for svaret srhansen. jeg vælger at give point til srhansen der han er kommet med flest
indlæg. men du skal også have tak buch78

MVH

jenslyn22

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-01-04 09:52

Det var da godt du endelig fik det til at virke
Jeg har faktisk installeret det på min computer, for bedre at kunne hjælpe, men du fandt heldigvis en løsning

mvh srhansen