/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Jul På Vesterbro guitar tabs og chords??~
Fra : skatererling
Vist : 3365 gange
30 point
Dato : 06-01-04 22:58

Goddaw :)

Jeg vil bare høre om nogen af jer derude skulle vide hvor jeg kan finde guitar tabs og/eller arkorder til ja, min guitar

Jeg har ledt mange steder så jeg håber du/u kan hjælpe!!!

Mvh. Kasper

Kommentar
Fra : Fnuller_23

Dato : 06-01-04 23:36

erm skatererling jeg ved ikke lige om du har lagt mærke til det selv men du har skrevet dit spørgsmål i Sexualitet Spørgsmål ... og jeg mener ikke lige dit spørgsmål har noget med det at gøre *GG*

M.v.h Fnuller_23

Kommentar
Fra : skatererling

Dato : 07-01-04 00:20

Wuuuuuuups!

Håber der er en admin der vil flytte det for mig til en mere passende katagori!

hehe, undskylder mange gange!

Håber dog stadig der er nogen der kan hjælpe! -

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-01-04 00:43

Hej her er der vist Nok Akkorder:
http://www.kandu.dk/dk/spg/28365

Her er teksten:
http://leet.dk/jpv/Jul_paa_vesterbro.txt

Kommentar
Fra : sune_guitar

Dato : 11-12-04 15:51

har den som noder og tab ... selv lavede så der kan forekomme fejl... hvis i vil have dem så skriv til sune@alkaersig.net