/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Railroad Tycoon II-problemer
Fra : jabco9240
Vist : 540 gange
200 point
Dato : 06-01-04 21:27

I mit Railroad Tycoon er jeg kommet til en "campaign" kaldet "Dilemma Down Under". Målet er at tjene 1 mill i profit tre år i træk inden et givent årstal.

Af en eller anden grund dømmer spillet mig til taber hver gang, selvom det lykkes mig at tjene over 1 mill tre år i træk. I et enkelt spil klarede jeg endda kravet to gange, men jeg er stadig en taber, synes spillet....

Er der andre, der har prøvet det - eller ved hvad man skal gøre for at komme ud af den onde ring?

Det skal siges, at jeg tidligere har spillet "campaignen" uden problemer - men det var under windows 2000 - nu har vi XP - kan det ha' noget at sige?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-04 21:57

Hej jaco9240

Jeg har ikke fundet ud af hvorfor det ikke virker, men jeg har fundet et tip til at gennemføre dette scenario:

Citat
Campaign #17 Dilemma Down Under—1957

+1 credit rating.
-25% engine purchase cost.
-20% fuel cost.
Have a company net income(profit) of 1 million for 3 consecutive years.

I took choice #2 and ran diesels. The best places to start are either around Melbourne or Sydney. I prefer Sydney as you can almost entirely avoid mountainous track. Take out bonds and issue stock in your company. It's a good idea to issue stock every year. Start with track from Sydney to Newcastle and a couple of GP-9's. Expand to Brisbane and upgrade to GP-18's when they are available. Haul all the freight you can , especially iron/coal-steel. Don't bother with the track you are given at the start. It's mostly useless and in the middle of nowhere. I don't even bulldoze it. Once you connect to Brisbane run long routes with everything you can. Buy industry that's lucrative or better as well. After you have a 1 million profit year slow down your expansion enough to maintain the million dollar profit. I had gold in 1962.

taget fra: http://persweb.direct.ca/cbarkman/html/rr2.htm

Går det helt galt kan du på denne side se hvordan du kan snyde dig gennem banen for at komme videre: http://www.cheatcc.com/pc/railroadtyc2.html

Ellers syntes jeg da du skal hente en opdatering her: http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches
Det vil i de fleste tilfælde kunne løse problemet.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : jabco9240

Dato : 06-01-04 22:01

Tak for svaret srhansen.