/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
en gammel gyser
Fra : tropez
Vist : 431 gange
20 point
Dato : 06-01-04 20:47

Hejsa derude

jeg har for rigtigt mange år siden set en gyserfilm som hed alene hjemme altså home alone der er en 1. og en 2. og de er lavet omkring slutningen af 80érne starten af 90érne så vidt jeg husker.
jeg kunne enormt godt tænke mig at se dem igen evt. hvis nogen har dem købe dem, da de betyder meget for mig.
hvis det kan hjælpe nogen handler filmen i store træk om mand som har arvet sin tantes hus, sammen med sin søn vil de nu gå huset igennem for at se om det skal sælges eller om de selv ønsker at bo der. Drengen forsvinder men er stadig i huset faren kan se ham i badeværelsesspejlet og ham ham kalde. faren bliver angrebet af haveredskaber skeletter, farlige monstre osv. håber det kunne hjælpe lidt.
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 20 point
Dato : 07-01-04 16:33

Den film du leder efter hedder ikke Home Alone, det var den danske titel. Den hedder "House" http://www.imdb.com/title/tt0091223/

Den kan købes her: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/external-search/202-5105701-3063011?tag=imdb-uk&mode=dvd-uk&keyword=B00004CZ47%7CB00005ASOH%7CB00005IAQA%7CB000069HP4

Har ikke lige tid til at finde den i DK.

Håber du kan bruge svaret.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 08-01-04 14:14

Her kan du få den fra USA via Laserdisken: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=52139

Kommentar
Fra : The_Baptizer

Dato : 14-01-04 16:37

Jeps det lyder meget som House.

Jeg har 1'eren på VHS. Hvis det her nogen interesse kan du maile mig på btz@area42.dk

Fakta har desuden solgt OnAir udgivelsen af den på DVD til en billig penge for ikke lang tid siden.

Godkendelse af svar
Fra : tropez

Dato : 17-01-04 17:53

Tak for svaret IceCap.

det var lige det jeg havde brug for fandt filmene inde på DVDOO til kun 49 kr. stykket og så er det DVDér jeg får... så endnu engang tak

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 04-06-04 14:11

Hey, har du købt dem nu så? Jeg købte 1 og 2 igår på DVD i Stereostudio til kr. 25,- stykket!!!

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 06-06-04 09:12

hejsa IceCap
ja de er købt og set begge to

det er jo erfterhånden længe siden jeg skrev at jeg havde købt dem, det var jo den 17 januar

men ellers tak

hilsen tropez