/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netværk med D-Link DI-604 Ethernet Broad~
Fra : PGaard
Vist : 344 gange
20 point
Dato : 06-01-04 20:25

Hej med jer..

Sidder her og prøver at få et lille netværk til at virke.. Men det vil sku ikk !!

Har internet adgang på begge mine computere igennem D-Link DI 604 og det virker uden problemer.
Men ville gerne kunne dele filer imellem mine to computere, men det er så der jeg løber ind i et problem !!

Er der nogen derude der ved hvordan jeg får løst dette problem, da jeg er løbet tør for idéer..

Ønsker jer alle en god aften..

Mvh Palle

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-01-04 20:28

er der indbygget swits i

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-04 20:33

Har du aktiveret fildeling og givet adgang?
Hvilket OS bruger du, 98 XP eller?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-01-04 20:33

hver sin com har fået tildelt en ip-adresse af (dhcp) går ud fra at du skal bruge den ip

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 30 point
Dato : 06-01-04 20:38

http://www.s-p.dk/Netvaeksopsaetning/netvaerksopsaetning.htm
Her finder du god vejledning bl.a. i hvordan du konfigurerer ip adresser og identificerer netværk, samme navn osv.
Prøv lige det først

Kommentar
Fra : kjho

Dato : 06-01-04 20:40

Det virkede heller ikke for mig, før jeg instalerede fil og udskrift deling fra windows.

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 06-01-04 20:59

Hej igen alle sammen..

Wow det er jo overvældende.. Så mange svar så hurtigt..
Rigtig mange gange tak skal i ha..

Jeg har dog i mellemtiden fået løst problemet, så nu virker det hele som det skal..

Endnu engang mange tak for jeres hjælp og svar..

Mvh Palle

Godkendelse af svar
Fra : PGaard

Dato : 06-01-04 21:00

Tak for svaret BjarneD.

Jeg fandt ud af det...

Mvh Palle