/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Min Peu 309 forurener for meget
Fra : Tribal25
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 06-01-04 18:22

Jeg havde min bil, en peugeot 309, 1,6 til syn sidste mandag og på sedlen stod der at den forurener for meget. Syns-gutten sagde noget med at der skulle justeres på noget, men hvad fik jeg ikke lige fat i, er der nogle der kan fortælle mig hvad det er der skal justeres på og evt. hvad det kommer til at koste mig....????

Med venlig hilsen

Kim Kock

Accepteret svar
Fra : skolnik

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-04 19:01

du skal ha justret motoren den stå for højt i co køre ned på et lille værk det koster max 300kr du kan ikke gøre det selv der skal en tester på for at måle co

Godkendelse af svar
Fra : Tribal25

Dato : 06-01-04 20:03

Tak for svaret skolnik.