/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ER DER EN DER VED HVOR MAN KAN FÅ MUSICA~
Fra : coolsebs
Vist : 4550 gange
220 point
Dato : 06-01-04 16:24

Hejsa jeg leder efter programmet Musicator er der en eller flere der ved hvor man kan få det eller downloade det gratis.......

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 06-01-04 16:29

Jeg tror ikke du kan få det gratis.....
men du kan downloade upgraderinger til det (hvis man har det) på www.musicator.com .....

MVH Grise_tryne

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 230 point
Dato : 06-01-04 16:41

Hej.

Hvilket operativsystem har du??

Jeg har en version af programmet hvis du er interesseret.
Jeg kan dog ikke finde manuellet, så du må prøve dig frem.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 16:44

version 1.07.

ellebye

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 06-01-04 17:36

Jeg har haft lånt en musicator instruktionsbog på biblioteket (skrevet til musiklærere) hvori programmet også lå. Den eneste begrænsning programmet havde, var at det ikke kunne eksportere til midi.

Kommentar
Fra : coolsebs

Dato : 06-01-04 18:43

hvad mener du med et operativsystem?? ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 21:18

>coolseds Jo jeg kan ikke få det til at virke under win xp, men alle win-versioner herunder.
Hvis du gerne vil have en kopi, så læg lige en besked i min mail. (Står under min profil).

>KajKagearm Hvad er det for en version du har lånt??

ellebye

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 06-01-04 21:29

jeg har en win me.

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 06-01-04 21:29

Ups UNdskyl forkert spg

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 22:01

Hej coolsebs,

du ka' downloade et gratis Midi redigerings program som hedder "Anvil Studio" her... -->
http://www.anvilstudio.com/

det er godt nok ikke Musicator, men det er et godt gratis program... du ka' se nogle skærmbilleder af den her... -->
http://www.anvilstudio.com/scrns.htm

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 06-01-04 22:24

Jeg husker ikke versionen og har den ikke længere installeret. Men jeg mindes den hed GS.

Her er hvad der ligger på det lokale bibliotek p.t.:

Jensen, Tonni Musik & edb. [Bind] 5 : Nodeeditering i: Cubase, Encore, Musicator for Mac og Windows 78.249

Bruun, Carsten Ind i Musicator WIN 78.249

Alstrup, Anne-Mette Musicator 78.1

Jensen, Tonni Musik & edb. [Bind] 4 : Guide til Musicator GS for Windows 78.249

Godkendelse af svar
Fra : coolsebs

Dato : 10-01-04 17:11

Tak for svaret ellebye.
      bruger det meget....

MVH Sebastian