/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejl ved lukning af internet
Fra : frederikshavn
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 06-01-04 15:16

Når jeg har været på nettet,og vil lukke det ned,kommer der en boks frem hvor der står:runtime error,microsoft visual c++,runtime library,program:c:/programmer/internet explore/iexplore.exe,r6062,pure virtual function call.
er der nogen der ved hvad der er,og hvad det skyldes,og evt.hvordan man ungår dette problem,har xp pro,og har sp1 der til

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-04 15:56

Prøvat gå ind her: http://www.microsoft.com/technet/default.mspx
Du kan så søge på fejlmeldingen ved at kopiere det første af fejlmeldingen f. eks.:
runtime error,microsoft visual c++,runtime library
Jeg prøvede lige hurtigt og kom frem til at du nok skal opdatere Windows.
Prøv selv,
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 16:57

Ved ikke med hensyn til nettet. I mine C++ dage var det en fejl man fik, når man kaldte eller refererede til en klasse med en ren virtuel funktion. Disse klasser kan nemlig ikke kaldes eller instantieres direkte, men skal nedarves til en klasse der implementerer den/de rene virtuelle funktion/er.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-04 17:27

Fejlen er uden tvivl en programmeringsfejl, men mon ikke vi dødelige skal holde os fra at pille i InternetExplorer med det der frit p.t..
Microsoft er jo mestre i at lave opdateringer, der blot skaber nye fejl og det eneste man reelt kan gøre er at besøge Windows update jævnligt med mindre man da stoler på at få det hele med ved automatisk opdatering, og jeg vil bestemt råde frederikshavn til at forsøge sig der. Enkelt nemt og smertefrit hvis man da har en rimelig opkobling.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-01-04 21:54

Tak for svaret BjarneD.det hjalp