/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cheers
Fra : Schnoor
Vist : 593 gange
350 point
Dato : 06-01-04 15:04

Er der nogen som ved, hvor jeg kan få fat i noderne (til klaver) til titelsangen fra serien Cheers/ Sams bar. Sangen hedder "Where everybody knows your name" er sunget af Gary Portnoy og skrevet af Gary Portnoy & Judith Hart-Angelo. Er der evt. nogen som har noderne liggende og kan sende mig en kopi?? Mange points gives.....

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 15:17

Her er Sangen:
http://home.c2i.net/almar/cheers.htm

Noderne har jeg ikke lige kunne finde men skal da nok lige lede videre!!!

Accepteret svar
Fra : Grise_tryne

Modtaget 360 point
Dato : 06-01-04 15:46

her skulle den gerne være

Verse:

Bb F7
Making your... world...
Bb F7
Takes everything... got
Bb F7
Taking a... all your...
Bb F7
Sure would... alot
Dm7-5 G7 Cm7
Wouldn't... like... away?

Chorus [band enters]:

Fsus4 Bb Ab Eb F /G
/A
Sometimes... go where everybody... name
Bb Ab Eb F /G /A
And... always... came
Dm Eb
You wanna... you can...
Dm Eb
The troubles... same
Dm Eb F Bb [play piano intro 1x]
You wanna... everybody knows your name

Dm Eb
You wanna... people...
Dm Eb
People are... same
Dm Eb F Bb [play piano intro 2x, end
cold on Bb]
You wanna... everybody knows your name

MVH Grise_tryne

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 07-01-04 18:13

HEj Schnoor
er det ikke de akkorder til Where everybody knows your name mener jeg det er....

lukker du så ik spg .....

MVH Grise_tryne

Kommentar
Fra : Schnoor

Dato : 07-01-04 20:49

Jo, det er akkorderne, men jeg venter lige og ser om der er nogen som har noderne liggende. Altså melodistemme + akkorder +akkordtoner. Jeg skal bruge dem til at lave et korarrangement til eksamen og vil gerne gå udfra de originale noder. Men hvis ikke der kommer noget så skal du nok få pointene. Du kommer nok bare til at vente lidt. Jeg skal først til eksamen til sommer og har derfor tid til at vente lidt..

Hilsen Schnoor

Kommentar
Fra : Grise_tryne

Dato : 07-01-04 21:08

I Orden Schnoor forstår dig godt.....

held og lykke med Eksamen

MVH Grise_tryne

Kommentar
Fra : skatererling

Dato : 08-01-04 12:39

MX tabs har helt sikkert noget sjov undet

Theme music

eller theme songs www.mxtabs.net < under guitar

Kommentar
Fra : Schnoor

Dato : 29-01-04 17:55

Til Grise_Tryne

Nu har jeg fundet noderne selv på Odense musikbibliotek i en gammel bog fra 1987. Men du får som lovet pointene som tak for et godt forsøg.

Tak for hjælpen

Schnoor

Godkendelse af svar
Fra : Schnoor

Dato : 29-01-04 17:57

Til Grise_Tryne

Nu har jeg fundet noderne selv på Odense musikbibliotek i en gammel bog fra 1987. Men du får som lovet pointene som tak for et godt forsøg.

Tak for hjælpen

Schnoor

Ps. Du får kun to stjerner, da det ikke var noderne du havde fat i, men pointene får du.