/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Ellebye
Fra : ram2
Vist : 484 gange
200 point
Dato : 06-01-04 14:02

Hej Ellebye.

Jeg har osse lovet dig 200 meget værdifulde point, for din morsomme evne til at dreje ordene på i går. At du påstår at Frida er tvekønnet fordi hun køn, men nogle dage er kønnere end andre dage, og dermed tvekønnet, er så rigelig 200 point værd.

I øvrigt giver jeg dig helt ret

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 14:04

gi mig lidt oz da

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 14:08

>Zerg911

Ajiii - nu må du styre dig - lidt fortjent til dem, må du altså gøre dig

Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 14:15

Hvorfor nu så harsk?
Kom glad Kan _sagtens_ "nøjes" med 100 100.000 jaaah gi mig !

(Bruger jedi mind trick) Du har lyst til at give mig 100 point, du giver mig 100 point (Jedi trick færdig)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 14:15

ram2 er sød

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 14:25

*LOL*....
jammen det er da det han er ...... Christina !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 15:12

Visse vasse, jeg tror ram2 er forelsket
Når fridaflip kigger forbi hos ram2 er luften tyk af invitationer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 15:36

Gu' er han da så
Frida er måske nok lidt håbløs, men hva' fan... betyder det?
Det kræver bare lidt opdragelse
og hunde blir' jo aldrig for gamle til at lære nye tricks (har jeg da hørt

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 15:38
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 15:54

fridaflip -> Nej, hos mig virker alting altid. Er der problemer med PC'en skifter man bare brugeren ud

Teori : Når intet virker og man ved hvorfor.
Praksis : Når alt virker, men ingen ved hvorfor.

Her forenes teori og praksis : Intet virker og ingen ved hvorfor !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 18:46

Underligt at ham Ellebye ikke dukker op Han deltager da ellers i et sp. lidt længere oppe på seneste 25.
Mon han VIRKELIG kan ha' overset sit navn eller kan det være fordi han slet ikke ha' point - fordi det jo er pointfusk ifølge Brians Kanduregler??

Nå, men jeg følger udviklingen*GG* Håber jo ikke at disse 200 bananer bare skal gå til spilde

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 18:55

>Frida.

Bare rolig, de kommer ikke til at gå til spilde..........

Ram

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-04 20:07

Det ku' være lækkert med lidt påæng, sådan lige efter jul - så ja tak.
På vegne af Eleby
Manager Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 22:25

Ja nu må det være nok med denne venten på Ellebye
Men giv for Gud skyld ikke de 200 til Eyvind. Han kan jo alligevel ikke
vinde månedens præmie

Faktisk bør du give dem til Skingur, da hun jo siger noget helt rigtigt*GG* hmmm... den går måske ikke - for hva' så med Fnollerpige?? hun siger jo det samme

Æuu Ram!! - de bliver sgu svære at slippe af med*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 22:28

>Frida.

Ja den er ikke nem, men nu kan Ellebye få til midnat, så smutter de på mest muligt uretfærdige måde. Han har jo været på i dag, så han spiller nok bare krukket

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 22:32

Nope Frida - det sagde jeg netop ikke - *GGG* jeg undrede mig såre simpelt over Christina's lidt sleske udtalelse (undskyld men det var den sgu *GGG*) - i mine øjne er RAM alt andet end "sød" .....
sød det er så noget ørkenrotter er, eller Kermit - whatever - ikke RAM !!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 22:36

Hold da op Fnoller*GG* sad du bare og ventede
på muligheden for at fyre den af

Frida.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 22:41

Nej det gjorde jeg ikke - kunne jo dårligt vide du ville komme og sige at du osse synes Ram er sød - nok ved jeg meget men DET kunne jeg da ikke have vidst på forhånd...

eller hvad.....

og så jo - gu' gjorde jeg så - indrømmer det blankt .... *LOL*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:44

Er dert nu osse forbudt at sleske???????????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 22:47

NEJ - det er det ikke *GGGG
jeg gør det ofte på hjemme og på jobbet....og alle de steder jeg kan komme til det ....(og det er ikke engang pis eller noget)

Kan ikke se der er noget galt i det........der er bare nogen der ikke kan håndtere det, her tænker jeg på modtageren - ikke RAM, men generelt.

Så Christina vær forvisset om, at sleske er det der bringer os videre i livet..... for sure endda.

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 22:47

Uha nej*GG* det kunne du da ikke vide, men hva' tror du SÆL

Frida...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:48

he he... sure...
eng.-dan. kan se ret underholdende ud på tryk, når det er mixet, ikk?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 22:49

*LOL* Slesk for hel... det virker

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:50

..iøvrigt ved jeg godt, ar ramses muligvis ikke er "sød", men hvis jeg vil fedte-smiske-sleske mig til nogle point, kan jeg jo ikke så godt skrive at han er en uretfærdig selvbestaltet skiderik, vel?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 22:51

"de er FOR sure" thats sure.....

SÆL ?? Har lige tabt tråden der, er inde på et interessant emne om sleske, dansk/engelsk grammatik - jeg multitasker liiige i overkanten nu.

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 22:51

Ja den der for sure var en af de sjove

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:52

sure sæler......

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:52

hvordan multitasker en sur sæl forresten?

(Undskyld at jeg stiller et såørgsmål i en andens tråd!)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 22:53

Ja RAM er en ulidelig skvadronør uden sidestykke.....*GG
de 200 point kan du få af mig skingur - kast dig ikke i grams der du *GGGG*

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:54

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 22:56

Ja det om sælen - aner jeg aldrig noget som helst om ..... men tror bare dens mor har lært den det !!!!!?????
Jamen det vides ikke....

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 22:58

du tror ikke, de lærer det i sæl-skolen?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 23:02

Nope ....
jeg tror ikke på det....
det er nødt til at være medfødt.
- og dog det er måske sæl-lært *GGGG*
vandet form humor vi har...., Christina..

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 23:06

ja, det er lige så det driver.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-04 23:14

Jeg syntes ikke Ram2 er sød.....................................han er rar.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 23:19

ja, og nuttet, ikk eyvind?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-04 23:37

Nej skingur - men du er nuttet - hvad det ord så end betyder.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-01-04 23:41

nuttet... er når noget er vand-i-øjnene-kært!!!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 06-01-04 23:46

Ram er ikke nuttet - han er rar.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 07-01-04 00:13

Tak for svaret emesen.

Du får disse point for dine altid stuerene diplomatiske og tørre svar og kommentarer.

Ellebye - Jeg kan godt forstå du ikke hoppede på denne joke - Det er flot du holdt stand mod dette pointuvæsen.

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 15:56

endelig nogle dejlige nuttede og store ufortjænte påæng.
Dem vil jeg bruge til min næste præmie - nemlig en køkkenmaskine skulle jeg hilse og sige.
Emesen.