/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Thomat
Fra : ram2
Vist : 486 gange
200 point
Dato : 06-01-04 13:53

Jeg lovede dig i går 200 point, og meget kan man sige om mig, men jeg holder hvad jeg lover.

Jeg havde godt nok tænkt mig at pakke dette pointfusk, som en vis idiot ville påstå det er, ind som et spørgsmål, men da ingen uden Kandu skal blande sig i hvordan jeg adm. mine point, så får du dem bare ... on the rocks.

I øvrigt har jeg heller ikke nogle sp. som du kan svare på pt. Jeg ved jo så meget.....

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 14:02

Jo det skal jeg fandenfisemig bestemme Ram!!!!!!!!! - nu kommer du til at tage dig sammen....... er det mig du kalder en idiot ?????

----- og senere sagde hun: *LOL*

- jeg vil osse have point, I smider om jer med point allesammen *GGGGGG

Nåmen så pyt gør med dine point hvad du lyster du går bare til den ....... nu skal du og Brianse se at finde kammeratligheden frem - ligesom i de gode gamle dage på findennar.dk
remember - der hyggede I jer begge to sååååh godt, at det var en fryd *GGGGGGGG*

YEAH right.....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 14:06

>Fnolle.

Hvor mange vil du ha??

Kammeratlighed - Puuu hhha - Det var et stærkt ord i den sammenhæng

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-04 14:09

ok, så sælsomt alvorlig ..... i den ånd : ingen overhovedet *G

- årh jeg synes da vi havde det så hyggeligt derovre, at vi var mentalt retarderede på det tidspunkt behøver vi ikke fortælle andre.

og jo kammeratlighed var måske et lige lovligt stærkt ord - jeg tager det i mig igen

Karina

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:28

Sig mig Ram!! Er du ude på at tage livet af den stakkels Brian - øhh jeg mener Thomat*GG*

1 point er jo rigelig til at han/hun blir' jublende lykkelig så 200 vil vel føles som en lotto gevinst på - tjae sån' ca et par mio*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 16:31

>Frida.

Man er vel rundhåndet

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:35

Tænk!! Jeg troede du var venstrehåndet

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 16:37

>Frida.

Hvorfor troede du dog det??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:39

Mente bare at ha' læst det et sted*GG* Vil det sige du er rundhåndet og højrehåndet i stedet

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 16:43

>Frida.

Ja da - men det fungerer fint i det daglige

Ram

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-01-04 18:07

Hvis du har for mange points, Ram, så giv mig dem. Så er du sikker på, at de ikke bliver misbrugt til pointrytteri og månedens gaveræs. Jeg kan få dine points til at forsvinde som dug for solen for aldrig at dukke op igen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-01-04 18:20

> Birgitta

Hvornår har man for mange? - Jeg har bare nok, og så kan jeg lige så godt glæde nogen med dem. Du kan jo ikke bruge dem til noget som helst, qua du ikke er "superbruger". Men jeg skal da ha' det i erindring.

Ram

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 06-01-04 19:57

Det er vel snart et år siden at hyggeriet var tilstede.
Jeg kan tydeligt huske det røde hår ude i skoven.
Tja - det var dengang.
Emesen/Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 07-01-04 00:21

Tak for svaret emesen.

Du får disse point for dine altid stuerene diplomatiske og tørre svar og kommentarer Nu har du fået 2 legat portioner, så mærkes det mere Ik?

>Thomat - jeg troede i et svagt øjeblik, at du ville juble over at få 200 stærke, når dit ambitionsniveau var på 1 point, men du har åbenbart ombestenmt dig. Al ære og respekt for det......

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 16:07

Øj øj - nu kan jeg vind endnu flere præmier - hvis jeg overfører den ene portion til næste måned, så kan det blive til 2 køkkenmaskiner - nemlig. [hør]
Emesen.