/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Ans!!
Fra : gisele
Vist : 348 gange
50 point
Dato : 06-01-04 13:11

Rigtig god dag!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 13:24

Øh ! Men i lige måde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 13:28

Ja man tak i lige måde herfra også.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 13:34

ILM

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 06-01-04 13:42

Hvad var lige spørgsmålet? Ans ligger på vejen mellem Viborg og Århus.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 06-01-04 13:48

Jeg ville bare give ans nogle point... ;0)

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-04 13:59

Hej gisele

Det var jo ikke den store hjælp. Håber at du en dag kan købe det i København.

mvh ans

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-01-04 18:01

HiHiHiHi...spøjst spørgsmål....

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 07-01-04 10:59

Hej Ans

Jeg ved godt at hjemmesiden ikke indeholder kun Gap tøj og ved at det ikke kan købes i butikkerne. Men det var det bedste indtil videre, den hjemmeside du fandt. Lidt dyrt, men der var også nogle billige ting. De plejer at have H & M priser, så jeg blev lidt overrasket. Men tror at det var de andre mærker der var så dyre.
Nå, men nu kan jeg da bestille over nettet... Hvis jeg får lyst.

Så, tak for svaret!

Mvh
Gisele