/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af konto
Fra : noerager
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 06-01-04 11:01

Hvordan sletter man sin konto hos kandu.dk

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-04 11:03

Det kan du ikke, du kan bare ladevær med at bruge den..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-04 11:04

Hejsa
Det kan du ikke.

men du kan oprette en ny profil og så bruge den istedet.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-04 11:04

Det kan du ikke. Du kan lade være med at bruge den.

mvh ans

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 11:04

Men husk at fjerne alle flueben under de spørgsmål du har været med i, ellers vil du blive ved med at få emails herfra..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-04 11:04

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:05

Det kan man ikke. Du kan prøve at spørge om kandu.dk vil lukke din profil, men af tekniske grunde (DB konsistens) er det ofte ikke muligt. Hvis du vil takke af, så må du bare fjerne dine abonneringer. Du vil så ikke længere modtage mails herfra

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 11:06

Hej.

Det kan du desværre ikke. En gang oprettet altid oprettet.
Hvis du ser under stillede spørgsmål har emnet været oppe en del gange. Men du kan prøver at henvende dig til kandu og se hvad de skriver.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:08

Ps. pas må med at følge briani's råd. Det kan give utilsigtede problemer. Hvis du gør alligevel, så husk for gud's skyld at gøre andre kandu.dk brugere opmærksom derpå. Ellers er fanden løs

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 06-01-04 11:10

Tak for svar

Godkendelse af svar
Fra : noerager

Dato : 06-01-04 11:10

Tak for svaret Zerg911.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-04 11:12

Hejsa Molokyle

Nu er det jo ikke ulovlig at have flere profiler vel
bare der ikke snydes indbyrdes imellem dem.

PS-Så andre bruger behøves ikke at få af vide hvis man har en anden profil.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:16

Briani -> Du har ret. Jeg har selv 2 profiler : Molokyle (superbruger) og Hm... (alm. bruger), men du ved hvordan det er! Nej, ingen behøver at få det at vide, men bliver det opdaget alligevel, så kender du turen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-04 11:20

Jamen lille molokyle

Det er da lige meget om det bliver opdaget,så længe der ikke bliver snydt IKK

Så er det sat på plads

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:25

briani -> Hvis du keder dig, så kik ind på : http://www.kandu.dk/dk/spg/29571

Jeg takker af her

</MOLOKYLE>