/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Creme eller middel til at mindske ar
Fra : Queenie
Vist : 4647 gange
200 point
Dato : 06-01-04 10:59

Jeg er lige blevet opereret i maven pga en kæmpe byld, der eksploderede. De har så skåret mig op fra lige under brystet og ned til bunden af maven. Ud over det har jeg haft nogle broer + dræn siddende, så nu har jeg det her kæmpe ar + 9 store huller, der skal hele op.
Jeg har hørt, at creme med e-vitamin skulle kunne mindske og blødgøre ar? Findes der også noget andet, som kan - sikkert ikke gøre det mindre synligt, men blødgøre og gøre det lidt mere til at leve med?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 11:09

Hej Queenie.

Du kan prøve at se dette link.
Måske er der en mulighed.

http://www.costing.dk/fugerrynker.html

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 06-01-04 11:27

"Restylane, injektioner, for udbedring af rynker og dybe fuger samt små ar og huller efter acne."

Mine ar er ret store :( Sådan ca 30 cm langt + 9 store huller fra dræn og broer. Jeg tror, der skal noget mere drastisk til end det *gg* Jeg tænkte heller ikke så meget kirugi o.lign, men tak for svaret

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 06-01-04 11:35

det er rigtigt at E- vitamin salve blødgør arvæv, brug også vævsopbyggende produkter, f.eks phytokosma Kamille og morgenfrue hudpleje-creme (skiftevis) husk også at massere arrene daglig gerne flere gange.
mvh nsl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:43

Mig bekendt virker kun plastkirurgi og tid. Mange af mine ar er næsten blevet usynlige med tiden, men et grimt hug med sort 'tattoo' på overlæben måtte jeg ha' fjernet med kirurgi. Nogle steder bruges laser.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : witz

Modtaget 200 point
Dato : 06-01-04 12:00

Hej Queenie.
Prøv at læse lidt om denne creme, den virker.

Hilsen
witz

Naturcreme:
I glas 60 ml.

Cremen indeholder syv
Forskellige naturprodukter. Virker mod tør, rød og
skællet hud, lettere sol-
skoldninger, samt rynker.
Blødgør arvæv.

Natural Elements

Strategien i ”Naturlige Elementer” er at forsyne
huden med vitaminer og mineraler allerede i deres aktive coencyme former, og kombinere dem med
en bedre levedygtighed/ anvendelighed. Dette
skaber en ernæringsmæssig genvej, som giver dig øjeblikkelige og kraftige resultater.

De fleste hud- og antirynkecremer indeholder
f.eks. E-vitamin og A-vitamin. For at vitaminerne kan give næring til huden, må de først til leveren via portalåren, hvor vitaminerne bliver gjort
virksomme som enzymer (proteiner). Denne proces er vigtig for, at vores krop kan holdes sund og
livskraftig.

Vitaminer, som ikke bliver omdannet til deres
aktive coenzyme former, er nytteløse.
Mineralerne i ”Natural Elements” er organiske og
i deres naturlige form desuden gennemtrængt af
enzymer, som straks kan optages af cellerne og
spare den allerede overbelastede lever for arbejdet med omdannelsen.

Det er en kendsgerning, at for at have en sund hud, må den behandles indvendigt fra. Problemet er, at hvis man spiser de rigtige vitaminer og mineraler opsuger kroppens celler de fleste proteiner, og der
er kun meget lidt tilbage til huden. Men ved at
kunne tilføre vitaminer og mineraler i enzymform får hudens celler vigtig næring.
Hvad er årsagen til, at hud ældes?

Næsten al ældet og beskadiget (slap) hud skyldes frie radikaler.

Hvad er frie radikaler?

En fri radikal er et ustabilt molekyle, ofte en form for ilt, som reagerer sammen med andre molekyler på en ødelæggende måde. Forestil dig, at du tager et flot rødt æble fra en skål på køkkenbordet. Du skærer det i skiver og spiser et stykke, så ringer telefonen, du glemmer æblet og vender tilbage to timer senere.
Skiverne på tallerkenen er brune. De er blevet
angrebet og ødelagt af iltmolekyler i luften.

Frie radikaler produceres i kroppen af fedtforbrænding, sollys, radioaktiv bestråling, luftforurening,
skadelige kemikalier, tilsætningsstoffer i maden,
tobaksrygning, infektioner, stress og mange andre stoffer.

Den eneste måde at neutralisere de frie radikaler på
er ved at bruge antioxidanter. Her kommer vi til en
af de vigtigste ingredienser i ”Natural Elements”:
Udtræk af fyrretræsbark.

Fyrretræsbark er den kraftigste antioxidant, som
kendes p.t. og den mest klinisk undersøgte. Fyrretræsbark er en antioxidant, som bekæmper de ætsende, frie radikaler, der beskadiger cellerne, og den
stabiliserer det livsvigtige protein Collagen, forbedrer hudens og blodkarrenes tilstand.
Citat: (The Super Protector Nutrient by Dr. Richard A. Passwater & Dr. Chithan Kandaswarmi, Keats Publishing, Inc.)
Fyrretræsbark har ifølge kliniske studier vist sig at være 50 gange så effektiv, som E-vitamin og 20
gange mere effektivt end C-vitamin. Citat:
(Dr. Denham Harman M.D., Inc.)

Fyrretræsbark har evner til at sætte nyt liv i
Collagen, et af kroppens mest udbredte proteiner.
Det er hudens vigtigste bestanddel. Sammen-slyngede Collagenfibre giver din hud styrke,
ungdommelig elasticitet og ungdommeligt
udseende.
Citat: (Dr. Richard A. Passwater & Dr. Chitan Kandaswarmi, Keats Publishing Inc.).

De øvrige ingredienser er:

Heksehassel, nælde, rødkløver, gul skræppe, blodrod og reishi.

De bruges alle på en eller anden måde ved adskil-lige hudlidelser.
Deres aktive evner er at rense og åbne porerne,
stimulere blodforsyningen i microcellerne

(Dette kan ses i løbet af 5 minutter efter at have
påført cremen, idet du får et lettere rødmen i
huden).

De er alle almindelig brugte enten hver for sig
eller iblandet urtemedicin mod blodsprængninger, eksem, psoreasis, væskeansamlinger (ansigtet kommer til at se ”slankere” ud), let solskoldethed, tør hud, appelsinhud og de mest almindelige hudlidelser, lige så vel som de er
antiseptiske.

Hvor kan cremen bruges?

Cremen er ikke kun til brug i ansigtet, men kan bruges alle steder på kroppen, hvor der er hudproblemer.

Specialbehandlet vaseline er brugt i stedet for fugtighedscreme. Problemet med fugtighedscreme er, at den absorberes for hurtigt af porerne. Dette giver 2 problemer. 1) Det tager længere tid for ingredienserne at blive optaget, og de bliver tørre og forsvinder. 2) fugtighedscreme forhindrer huden i at producere naturligt fedtstof, hvilket er vigtigt for en god hud.

Vaseline kan ikke optages af porerne, derved
tillades urterne at blive optaget langsomt i huden. Derved er huden så i stand til at producere dens egen naturlige fedtstof.

Kommentar
Fra : Dorthe4321

Dato : 13-04-04 02:10

Gå til en plastisk kirurg, han kan sikkert hjelpe det til å minske arret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:03

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Queenie