/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Andegården
Fra : molokyle
Vist : 1697 gange
123 point
Dato : 06-01-04 10:28

Hai anderumper og grimme (k)ællinger...

Jeg har langt landbruget om, så nu holder jeg ænder istedet for høns
..men det ænder sikkert ikke noget.

Alle skal være velkomne til at komme med guldkorn ! Hér må man gerne være løs på tråden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 10:30

It feel like home..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 10:30

ahmen det er jo fint jeg kan stave !

It feels like home even ! :'-(

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-04 10:33

Lets make a rap *SS** SUNE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 10:36

Wllknnnn Zerg911 Zgrrrrr...

.......................................................... oOo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 10:38

Sunowich -> Så find Rellom. Han kan rime som en eller anden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 10:39

<´) <-- en and?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 10:40

En snegl på vej`n er tegn på regn i spanien ..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 10:44

Zerg911 -> Han er ellers sjov, ham Anden

Nu vil jeg tage tid på hvornår tutfis, fridaflip og emesen dukker op. De plejer at være fast inventar i denne slags særdeles useriøse tråde.

N minus T and counting...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 10:45

http://anden.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 10:46

Ja hedder han ikke noget i retningen af Anders (And) Madsen ?

Har da og hans show

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 10:49

Hej Mol
Var (næsten) blevet lidt bekymret for dig, fordi du ikke har vist dit grimme ansigt herinde hele julen
Har du været på druk? - eller havde du måske bare glemt dit Pass Word?

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 10:56

jamen molo mole kloge måge...... går du rundt og savner os *gg*

vil nu spg lige som frida HVOR har du været henne?

hejsa frida din dejlige øh *s* fik du styr på køkkenrullerne og tja fik du købt aktier i en køkkenrulle fabrik?

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 11:00

Hej Tutfis
Nej jeg har droppet det med aktierne men det er måske fordi jeg endelig har fuldstændig styr på mine køkkenruller*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:01

fridaflip -> 5 min. ikke dårligt

tutfis -> Du fik 'kun' en ANDEN plads

Altså : Det værste jeg har prøvet endnu. Ebola, HIV, SARS, Tømmermænd pffft... INFLUENZA føj for den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 11:07

hvor er du vittig molo bolo

jeg er heller ikke stræber *g* så en ANDEN plads er fin med mig.... *gg*

hulubulu emsen hvor er du henne?

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:10

Mon ikke han sidder på badeværelset og tæller fliser ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 11:11

Ems er på arbejde - eller osse er han ude at spørge konen om ikke han skal gå til grønthandleren efter en brunkål

Frida.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-01-04 11:16

Man kan skrive alt?
Er der ikke en eller anden(rap rap)der kan gå her ind og
sætte et >>>>>>>>>>>>> .
så jeg kan lukke spørsmålet,det ser ikke ud som om

pertho,er intresseret i disse point's.
http://www.kandu.dk/dk/spg/28893
Manse9933

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 11:18

Sådan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:21

fridaflip -> øhh.. arbejde plejer da vist ikke at være nogen hindring. Er det ikke Bispebjerg's hotline til kandu.dk der gløder til hverdag? Næh.. du er nok nærmere sandheden med brunkål. Det kræver også et vist antal toiletbesøg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 11:24

EJ DE FLISER SKULLE HAN DA GERNE SNART VÆRE FÆRDIG MED.....
TJA ELLERS SÅ ER HAN I GANG MED AT AFBELGE EN GANG RÅDKÅL TIL HVIDKÅL......

NÅ MEN I MÅ LEGE LIDT SELV..... FRIDA HVA MED TSKETSKE AT SHHHH RAG RØVEN PÅ MOLO?

EJ SERIØST SMUTTER MEN TJEKKER IND SENERE MIT BACHLOR SPECIALE VENTER OG SKAL AFLEVER PÅ MANDAG FØR 12 OG ER IKKE ENGANG HALV VEJS SÅ HYGGE I ANDEGÅREN!

damn caps lock det må i sgu leve med

TUTFIS

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 11:27

jepper ebbe arbejde plejer ikke at være en forhindring for emesen.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:28

tutfis -> Min røv skal ikke SHHHH RAG. Hva' det end betyder Held og lykke med den ANDEN halvdel af opgaven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 11:35

fedt jeg havde 666 point igår
Overvejede at give point ud så den er på 666 igen det er da det bedste antal man kan have

/Lucifer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:38

[hør] Zerg911 -> Dem giver du da bare til mig

Please...

Jeg har kun 1000.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 11:45

ihhhhhhh jeg er vist ikke gode venner med tasterne i dag...
det var da bare en hentydning til hende frida som er så god til at TAG røven på dem som plejer at deltage i disse hønsegårde osv...
nævner ingen navne om hvem hendes finger har haft fat i *LOL*

takker når det jo nok arbejder jo best under pres *g* men har vist gemt det sværest til sidst...

tutti frutti tulle tutfis... ok vil gøre underværker *gg*

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 11:48

tja det er da et fedt tal 666 *g*

okay molo har du kun 1000

jeg har kun:

Ledige Point : 2443
Superpoint : 605

er smuttet...hygge

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 11:50

Jeg vidste ikke at Ems har en Hotline til Kandu fra sit arbejde, men det er måske fordi det er Eyvind jeg kender bedst
Eyvind arbejder ikke - derfor bestod han heller ikke den intelligenstest som Ems og han legede med den anden dag. I hvert fald kun en lille del af den

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 11:57

Hov!! hva' blev der lige af min og andres empati
Er du blevet helt rask Molo?
Faktisk kan det da være hyggeligt med et par dage i sengen og du har endda din helt private tegneserie at kigge i - øhh på

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 11:58

Jeg er iøvrigt spændt på hvad 2004 vil bringe. Den 26-01 får jeg at vide om jeg er indstillet til en almennyttig bolig. Tænk, hvis jeg bliver herre i eget hjem. Hold kæft hvor skal der debatteres til den lyse morgen.

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 12:03

fridaflip -> Helt rask

Når jeg er syg ligger jeg og stønner på 'det orange værelse'. Hos Uro må jeg kun være, når jeg har fjernet hippieduskene og klaret 'bollerne'

Jeg lærte forøvrigt af en håndperker, at nu om dage hedder det hverken sort eller orange, men miljørigtigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 12:04

*LOL*

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 12:06

Hej Tutfis,

hva' handler dit speciale om?

(undskyld for at stille et seriøst spørgsmål i noget der ska' sku' dabadbadu være useriøst)...

lidt la lal nonsen ku' der vist lige snige sig ind under tastaturet...

kandu hva' fa'en du...
mit tastatur er gået i u du...
da caps sidder fast...
mit indlæg lider overlast...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 12:11

Send det rim til Rellom
Måske kan han bruge det i en sang*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 12:15

speciale:

anbragt børn og unge på behandligshjem
dvs ser nærmere på miljøterapi (psyko dynamtiske teori osv.), relationsteori (flemming andersen) miljøterapeutisk roller, pædagogiske roller, omsorgsvigt, social arv -negativ social arv osv osv osv....
går ikke i dybten med selve børne og hvorfor, men mere de arbejdsmetoder der findes og benyttes på behandlingshjem.

det var vist så kort det svar kunne blive.......

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 12:24

strarup -> Ja. Ellers kan du læses ALT om tutfis speciale(-r) her : http://kandu.dk/dk/spg/24295

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 12:40

>Frida,

LOL...

>Tutfis,

oki doki... damn... glad for at det ikke er mig... men held og lykke med det...

>Molekyle,

Takker... damn det var et langt indlæg, går nok lidt inden jeg får "tygget" mig igennem den, men så ka' jeg vel bare skylle den ned bagefter med noget raki...

her lige et link til en nonsens sang... "My nose knows, knows what your nose don't knows"...
http://www.strarup.net/musik/The_Nose_Song.mp3
samt lidt andet til folk der ikke har sarte ører...
http://www.strarup.net/musik/

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 12:47

ha ha ha mole øh det var det første er ligesom i gang med det sidste og afsluttende nu det er gør mig til bachlor......

første eksamen var den skriftlige i socialfag omsorgssvig udviklinghæmmede lovgivning ect. overstået karakter øh 8

anden var skriftlig/mundtlig den hvor jeg var kørt galt og piskesmæld ect. det var den om udviklinghæmmede flytter fra bofællesskaber og til egen bolig.... ups gik galt karakter 6 ok var kørt gal med hvad det så medfører!

og nu er det den der bachlor om børn & unge på behandlingshjem se tidligere i denne tråd....!!!

nok om mine eksamner....
får sgu nerver på er den første på hele skolen som skal op og forsvare bachlor speciale....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 06-01-04 12:50

Strarup< takker..... øh se ellers tidligere indlæg til molo så slipper du for at læse alt med mindre du gerne vil se alt det underlig vi havde gang i den tråd og øh de andre *gg*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 12:57

tutfis -> Tidligere indlæg til molo? Tak for kaffe, så får den stakkels strarup sgu kam til sit hår

Spøjs side strarup. Nu fik jeg lidt til den LOVLIGE mp3 samling

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : maya123

Modtaget 123 point
Dato : 06-01-04 12:59

93 point for et par ænder
og høns og haner,
ikke ofte, men det hænder
at molokyle glaner
ved synet af fugle og tænder
og alle deres planer
giv dem bare nye stænger
de vil ææællsske andre vaner.

ko-by-ret: maya123

(nnååhhjja, det er jo tirsdag, så bær lige over med en sløv høne)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 13:05

Jamen, så retter vi til, så det også passer maya123

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 13:05

Jeg skulle måske tilføje (til en amar´kaner fra en ditto), eller bare hviske:
HAR DU MOLO, VÆRET PÅ VOLDEN MED DIN MADPAKKE I DAG??? eller hur?
vær meget sød og dyre-venlig, næste gang, at tage dine plastic-poser med hjem, dem kan ænderne, ællingerne og alle de andre ikke få ned.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 13:09

Jeg går skam ikke på Volden med plastposer. Jeg bruger lærredsnet fra 'De Danske Øl-entusiaster'

Iøvrigt har jeg som ivrig lystfisker altid været fortaler for, man rydder op efter sig i naturen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 13:30

Hmmm....Nogle har da osse deres næse (nose) i alting - sød sang i øvrigt

Kan ikke lade være med at vise Strarups defination på en G-streng
Citat
Ginky Pinky Gunky Gunhilda mit der Trusse der Should have been a Blusse, men now Instead only dækker der kleine K....

Tror altså ikke det har en dyt at gøre med med musik

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 13:37

men god er den da....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 13:42

Undskyld jeg først kom nu, men jeg måtte lige træde (af) på naturens vej(ne)
'Lagt landbruget om' Hhmmm, det altså dig med pusherstreet, ja der har du ænder(et)
And'natominen.. eller er det bare en and
.
JA-JA men så griner jeg bare selv
OG AND EN GANG

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 13:51

frida din g-streng fik mig til at tænke.
.
Den perfekte kvinde siger:

1) Jeg sluger det hele........ Jeg elsker smagen.
2) Er du sikker på at du har fået nok at drikke?
3) Jeg keder mig. Lad os barbere min mis.
4) Skulle du ikke ha´været på værtshus med dine venner?
5) Det var søreme en flot prut! slå en til.
6) Jeg har besluttet mig for at gå nøgen rundt i huset.
7) Du er så sexet når du har tømmermænd.
8) Jeg vil hellere drikke øl og se fodbold sammen med dig, end at gå ud og shoppe.
9) Kunne du ikke tænke dig at slikke den af på min veninde?
10) Lad os gå ned i storcentret så du kan glo lidt på damerøve.
11) Skat jeg går lige ud og maler huset, slap du bare af imens.
12) Skat..... naboens datter tager solbad..... kom og se.
13) Jeg ved godt det hul er meget strammere, men vil du ikke godt prøve alligevel.
14) Lad mig skifte olie på bilen.
15) Din mor er bedre end min.
16) Hej skat hvad siger du til at vi lejer en pornofilm, køber en kasse øl og inviterer min veninde over til en trekant.
17) Hør jeg tjener penge nok for os begge, skulle du ikke tage og sige dit job op.
18) Hvis jeg ikke snart får lov at give dig et blow-job, så eksploderer jeg.
19) Jeg har meldt mig til yoga, så jeg kan få mine ankler om bag nakken.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 13:55

Jeg kunne kun sige ja til 5 af dem.......måske er jeg slet ikke en rigtig kvinde
(jeg skriver ikke hvilke 5....) he he.....

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 13:59

ikke værst..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 14:08

jo du er maya jeg har set dig... på din hjemmeside
men lige for en ordens skyld.
Ting du aldrig hører en mand sige:

1: Jeg synes behårede numser er alt for frække.
2: Hendes bryster er simpelthen for store.
3: Nogle gange vil jeg gerne have at du bare holder om mig.
4: Ja, selvfølgelig er det lige så godt med kondom.
5: Det er så lang tid siden vi har været ude og shoppe lad os dog komme
afsted.
6: Jeg tror vi er faret vild lad os holde ind til siden og spørge om vej.
7: Jeg tog fejl - du har ret igen.

Øh hvis det er en gentagelse, så det and'en gang
forresten kan anden skrives med to tegn... 2.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 14:11

natmaden ->

Vil lige pointere at jeg aldrig har haft en dyt med pusherstreet at gøre. I mine mange år på CA. har jeg altid ønsket pusherne hen hvor hampen gror. Ryg dansk og sig nej til udenlandsk !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 14:19

>Natmad(hvorfor hedder du det*GG)

Min G- streng?? Må jeg være fri - det er Strarups
Hmmm....Jeg har da hørt 1 af de 7 ting som mænd aldrig siger

Frida.
Ps. Det er ikke den med de behårede numser*GG*

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-01-04 14:22

natmaden >>

Nr. 7 kunne man da overveje at sige.. bare for at gi hende ret og så kan man selv få "noget" ud af det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 14:28

fridaflip -> natmaden hedder natmaden fordi natmaden har natarbejde, så vidt jeg har forstået.

Pas lige gården en times tid. Jeg skal i pengomaten efter mønt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 14:38

Vi passer gården
Nr 7 siger mænd da hele tiden - gad vide hvorfor

Frida

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 14:40

>Frida,

takker...

det var en dag hvor der også gik lidt g-g-ged i det at den sang blev lavet, mig og en af mine venner i Holland havde siddet og lavet lidt musik, og øvet på noget vi sku' spille til en Yamaha Contest... og så spurgte han om et eller andet hvorpå jeg kom til at sige "who knows, my nose or your nose"... og så gik der bare videre derfra...

tja... der dik da dvis også lidt g-g-g-ged i det B-strengs halløj...

>Natmaden,

damn... så er jeg åbenbart ikke en rigtig mand...

ku' godt finde på at sige 2, 3, 6 og 7...

nå nu vil jeg hen og lege lidt videre med Maya...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 15:08

frida-> G------g var jo noget der blev skrevet,,, men ok nu ved jeg hvad du ikke har på
fæl fælde hva'
Nr 7. var en AND.... fæl fælde hva'
den hørte til her

Ting du aldrig hører en kvinde sige:

1: Jeg synes behårede numser er alt for frække.
2: Kan vi ikke nøjes med at dyrke sex istedet for at være venner?
3: Denne diamant er alt for stor.
4: Jeg tager den altså kun i munden hvis jeg får lov til at sluge.
5: Åhh, hvor er den bare stor!
6: Jeg tog fejl - du har ret igen.

Måske en ræv i ulvepels i andegården
RAP-RAP
Og så var der ællingen der ikke var så kvik,
den dumpede i and'en klasse... ÆV...

Strarup er det så rigtigt at det er din G----g frida ikke har på.
Ups. ja MOLO , troede bare det var for at få plads til andegåden.
Ryg DASK
http://www.dask-online.dk/
http://www.datamuseum.dk/site_dk/rc/dask/hbh/DASK/DASK1.html
når du har hævet nogle 'gryn' så husk lige at få en BON med
Og så mangler vi vel bare at høre hvor festen skal holdes
Eller det blir måske først en and'en gang
PS natmaden... noget skulle det jo være.. nat .. det mig mad .. det osse mig

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 15:27

>Natmad,

Citat
Strarup er det så rigtigt at det er din G----g frida ikke har på

øh... det nægter jeg at utale mig om... jeg ka' ihvertfald ikke finde min... den er nok smuttet i en revne et eller and'et sted...

men har man overhovedet noget på når man har B-streng på, eller er det lidt ligesom Gejserens nye klæ'r...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 15:46

HUMOR!!! Kig mellem madrasserne Strarup - måske er du heldig*GG*

Øhh kender I det?

http://www.sjove-billeder.dk/?sjove_billeder=computer_frustration.gif

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 15:47

natmaden -> Fest? Du sidder lige midt i festlighederne. Her er i alt fald festoriginaler nok

Æv, hvor er de altså fedtede de dersens pengomater. Hver gang de har suttet på mit kort, er der færre penge på kontoen. Men nu har jeg hørt noget om, man kan hæve ubegrænset. Dog højst 10.000 om natten. Jeg tror jeg venter med at hæve igen, til den tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 15:49

fridaflip -> Så, nu er dagens billede til Uro klaret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:01

Jeg fatter minus hvilket billede?? - er det ét af hendes egne monterede du mener??

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 16:04

Apropos G-stenge, så har Uro fortalt mig at mænd også er sexede i sådan nogle. Hun har sågar lovet at købe mig et par, som jeg så kan spankulere rundt i på stranden til sommer. Yndigt ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 16:06

fridaflip -> Har du allerede glemt, du lige har henvist til en *.gif? Du ved da; jeg hver dag lægger et billde, et link, en lyd-fil og et filmklip til hende på vores intranet?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:12

*LOL* Så får jeg måske de 123p
Molo kig mig i øjnene og sig efter mig!!

"Jeg går ikke til stranden iført en G- streng"
Uha det ser ulækkert ud

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 16:32

fridaflip -> "Jeg går ikke til stranden iført en G-streng. Uha det ser ulækkert ud."

Næh.. jeg venter til jeg ER kommet ned på stranden med at skifte

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:52

Fint så Smider du ikke et billede af dig og strengen på din hjemmeside??

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 16:54

123 rimer på 123 = maya123, det er altså min alder, bare så I ved det.....
fridaflip.....fedt link, jeg tabte kaffen..........
123 eller 1 2 3 og et lillebitte hop

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:58

Aiijj Maya det var sgu da træls du tabte kaffen - håber ikke du fik noget ud over dig....

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 16:59

Øhh er du 123 år?? Hmmm det er da for vildt

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 17:01

kan ikke gøre ved det...........er en 123 år gammel WILD dame faret vild, måske...

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 17:03

der røg kun lidt af det brune stads i tastaturet, det tages op med rynkerne eller også er det omvendt, rynkerne tages med det.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-04 17:03

fridaflip -> Når det bli'r sommer selvklart

maya123 -> Hvis jeg tager tværsummen bliver det 6

Uro kommer snart på banen, så jeg tager lige en let cleaner og takker af for idag. Tråden lader jeg stå indtil videre...

Hygge...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 17:05

Forstår nu bedre - at du tabte kaffen
det er da ganske vist, at det kan knibe lidt med finmotorikken i den alder

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 17:08

molokyle, ja 6 år til tider. Jeg tog fejl - du har ret igen ..............

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 17:11

Frida, jeg har mine hjælpemidler tsk tsk tsk.....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-01-04 17:21

>Maya
Nu er jeg forvirret er du Strarups kone??
Ja jeg spørger, fordi han siger han vil lege med Maya. Nåh ja I kan jo osse bare være legekammerater - men man er vel lidt nysgerrig

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 06-01-04 18:10

*GGGGG* næhhh du godeste, det må være en anden Maya....der er nok mange af slagsen. Hold da op en laaaang tråd, denneher
maya123

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-04 19:05

Pu-ha det var en lang tråd på en enkelt dag.
Jeg bevæger mig ikke på Bisp. hosp. men på Frbg. hosp.
Flisestatus - nu mangler kun alle hjørnefugerne (gummi) og loft og el og sanitet og vand.
Vi har kalkuleret med at blive færdige inden påske. Det bliver lækkert med sådan et forårsbad, selvom vi vist ikke trænger til det.
Jeg skulle også lige rode med et godt tilbud på en DVD-brænder til datalager.
Emesen. ............EQ > Frida

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-01-04 22:33

nå der sker nok nået her , bare man er væk et par timer.
Og nu starter natten og jeg er træt,,, må vist have feber
dybt godnatmad

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 06-01-04 22:52

>Frida,

nej det var ikke Maya123 jeg sku' hen og lege med...

og godt nok starter min kones navn med et M, men det er ikke Maya... den Maya jeg sku' lege med er et 3D program...
http://www.alias.com/eng/products-services/maya/index.shtml

ang. Ænder... så er der her en lille 3D animation... -->
http://www.spinvizion.com/julehilsen/the-christmas-menu.asp

og nu hvor jeg kom i tanke om 3D animation, så kommer der lige lidt flere af slagsen...

Indigen... en slags Tom og Jerry i junglen stil...
http://indigen.free.fr
(har desværre et par popupvinduer)...
klik på Watch the Movie... filformater der ka' vælges imellem DivX og Mov, og fylder henholdsvis 25 og 30 Mb...

her er der også nogle animerede "kort film"...
http://pyer.3dvf.net/
under movies...
bl.a. isbjørnene som også blev vist til 3D festivallen i Bella Centret... -->
http://pyer.3dvf.net/movies_polar.html

en anden film der også blev vist til 3D festivallen var denne her... "Cane-Toad"... -->
http://www.cgnetworks.com/cgfilms/cgfilm.php?story_id=1821
det ka' godt være i bliver nød til at registrere jer for at se den, men det er gratis... og den er ret sjov...
et par screenshots... -->
http://www.userwebs.dk/gjoel/baz_death.jpg
mere omkring filmen her... -->
http://www.cane-toad.com/
hvor der såvidt jeg husker også ka' hentes en trailer... hvis man ikke vil registrer sig for at se hele filmen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-01-04 01:02

jappa dappa duuuuuu...

så kommer der lige en lille animation mere... der tanzende Sumo Flodhest... sikke en rytme...
http://www.stud.ntnu.no/home/alexann/

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 02:26

Hold da op Strarup du er vel ikke på etellerandet

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 02:29

*ROTFL* Nu ved du hvor din G-streng befinder sig

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 06:21

strarup *GGGGGG* måske er jeg i virkeligheden et 3D program
Den der dansende flodhest er da det mest sexede jeg har set længe ......gad vide om man kan lære de dansetrin.

maya

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 07-01-04 08:56

Hold da helt op..... sover i aldrig???

Det er hyle skæg at følge jeres smalltalk, kender i hinanden privat eller kun her fra kandu??
Bare nysgerrig

Nenita

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-01-04 09:39

hej nenita ! Da vi ikke kender hin'anden er det ikke til at sige hvem der kender hvem.
Men vi kender jo nok lidt til en side af hin'anden som du ser her
Resten vil jeg overlade til dig selv at regne ud, (så lige din profil)
vores gennemsnits alder er nok omkring de 50 år, men det skyldes nok at ,
en enkelt(hej maya) er helt oppe på 123 år.
nenita håber at det løser dit spørgsmål
Natmaden(jørgen)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 09:42

heh.. jeg troede faktisk Frida/Fridaflip var "ung" altså omkring 20êrne

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 07-01-04 09:48

Hej Natmaden

Tak for dit svar.
Jeg lægger hovedet i blød og prøver at regne den ud.....

Hvordan ser man profilen på en anden end sig selv???

Nenita

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-01-04 09:53

^ Du trykker bare på deres navn f.eks mit Zerg911
|
Lige der

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 07-01-04 10:05

Hej Zerg911

Tak.

Endnu et spørgsmål.... jeg ved der er en side som viser hvordan man laver de forskellige smileys, men jeg kan ikke
finde den....

Nenita

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-04 10:10
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-04 10:12

du sætter bare de forskællige tegn ind

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-01-04 10:12

> Nenita,

du klikker bare på den pågældendens Brugernavn så sku' der gerne komme et nyt vindue frem... det er dog ikke alle der har skrevet noget i deres profil...

>Frida,

Citat
Hold da op Strarup :o)) du er vel ikke på etellerandet :-[

tjo... cola og smøger...

Citat
*ROTFL* Nu ved du hvor din G-streng befinder sig

ser mere ud til at være mine Boxershorts... tror nok den vil ha' danset lidt anderledes hvis den havde haft min B-streng på...

>Maya
Citat
strarup *GGGGGG* måske er jeg i virkeligheden et 3D program :-))

så ka' vi jo godt lege så...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-01-04 10:35

Hvis man læser mellem linierne på min profil, kan se at der står at jeg er pisse doven

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 10:38

Hej nenita velkommen til de smås/small snak...................tror mest vi kender hinandens små finurligheder eller måske skulle jeg nævne ordet "humor" aajjjjjjj hun gjorde det ski da......
natmaden.....din dejlige dreng ja ja 123 år, men 6 til tider.....hhhmmmmm, nå lad det ligge, fandt alligevel aldrig ud af, hvad der er egentlig er på det stykke natmad, desuden har man lov til at være en smule senil i min bare alder.... he he
strarup......bare du ikke bytter om på min 3D figur, vil jo gerne kunne genkende mig selv på gaden eller skal vi sige in space, cyper naturligvis....husk ællinger og mayaer er udstyret med kyllingehjerner og andefutter.....eller sådan noget lign.

Mener nok vi er ved at bevæge os et godt stykke fra sagens kerne, høns og ænder, gæs og flyvende genstande.....hører en ufo under dette emne?
Grublende tanker fra maya

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 10:39

ja det var det første jeg læste, natmaden.......det er jeg også....he he

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-01-04 10:50

Maya der er da det på du vil ha,, ha-ha.
men det kunne da være et stykke med dagens and ellers findes jeg her:
http://dadman.net2620.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 11:00

Tak skæbne for en gang ælv Nenita! flygt for sat.. inden du bliver grebet af den gode stemning. Natmaden hedder altså Jørgen
det står mellem linerne i hans profil*GG* og Maya svinger aldersmæssigt mellem 6 -123år - måske fordi hun er et 3D-program som bare indstilles fra dag til dag
Hi Hi - og Starups streng vil jeg slet ikke kommentere. Kun lige nævne at har en, men at den ikke er synlig

Frida.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 07-01-04 11:01

Tusind tak for alle svarene.
Nu skal jeg nok lade være med at "snyde" mig til flere svar.......

Nenita

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 11:15

nenita -> Måske det nogen gange kunne se sådan ud, så kender jeg ikke et øje på kandu.dk personligt. Joe.. Uro, som er så venlig at låne mig sit apparatur, men hun er nu yderst sjældent på, for vi kan jo lige så godt bare tale sammen. Hvis hun synes hun vil komme med en kommentar, siger hun det bare til mig og så lader jeg det gå videre.

strarup -> Ved du hvad forskellen på en kvinde og en flodhest er ??? 12½ kg og den blomstrede kjole

emesen -> 8 timer og 46 minutter ! Sløve padde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 11:17

nenita -> Sludre gør jeg. Der skulle have stået : Selvom det måske... osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-01-04 11:22

frida da du har været på kandu længere tid and mig, er det lige gået op for mig at jeg,
har kopieret din profil,,,,, undskyld !
Nenita hvis vi sad sådan her og snakkede i et rum i RL(real live), og nogen kom forbi,
ville de nok låse døren ....udefra
Så måske nettet bare greb os
Må desværre løbe nu.
Hav en god dag.
Natmaden

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-01-04 11:23

>Natmaden,

damn... jeg tror sku' også jeg lige ska' en smuttur til Boliva...

>Maya,

Citat
strarup......bare du ikke bytter om på min 3D figur, vil jo gerne kunne genkende mig selv på gaden eller skal vi sige in space, cyper naturligvis....husk ællinger og mayaer er udstyret med kyllingehjerner og andefutter.....eller sådan noget lign.

ska' jeg nok lade være med, er ikke så go' til at modellere endnu... så hvis jeg gjorde det, ville du nok komme til at ligne noget Picasso eller Dali havde lavet...

jeg er mere til de tekniske aspecter som opsætning af en modelleret figur, scripts, effekter og så animation... indtil videre...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 11:32

Strarup -> Den bolivianske millits holder du bare snitterne fra ...ellers kommer deres storebror efter dig : http://www.specialforces.net/airforce/cct/combat.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-01-04 11:47

>Molokyle,

LOL... hvordan har du fundet det billede af mig...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 11:52

Tak strarup, men hvis vi skal over i de "store" malere, kan vi da lige så godt tjene til føden og alt det andet, men det bliver måske først når vi er begravet 30 mil downunder.....nej, ok hold du dig hellere til det tekniske

natmad, det link rørte ellers mit hjerte....sådan en fighter, god mand, tænk at have en mission, det må man tage hutten af for......osv osv....men ak...og så et eller andet sted, havde det nu været en flok super mænd i 123 års alderen......ssåååååå...kunne det være at muttermaya kunne løbe stærk......

Ja, Frida....lige for tiden, hved jeg dårlig nok hvem jeg selv er håber at finde ud af det inden aften.... (er faktisk ved at dø af grin, når du smider dine humørperler her)

Ja molokyle, det var lige sådan en flok mænd, jeg tænkte på.....bare noget ældre, men ok, de er jo godt camoufleret....he he hæææææ

en stadig ufotænkende maya, der er på vej til oksekødsuppe og middagslur......

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 12:04

der er ski da ikke h foran ved......fy da

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 12:05

medmindre det er store bededagsaften.......nej..nu til middagsluren ---------->

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:24

Hej Mayadu ååååh så gamle vise koneHiHI det sagde en vis Kaspi engang til mig i et sexspørgsmål - så NEJ! Zerg911 hende Frida er vist ikke i 20'erne*LOL*
Hmmm...Han kaldte mig sgu osse for en gammel krampeog det har jeg ikke helt tilgivet ham for endnu*GG*

Frida
Hov!! havde nær glemt at fortælle min profil nu er lavet om - så NEJ Natmad - Du har ikke kopieret

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-01-04 12:24

>Maya,

det var ikke så meget de store maler jeg tænkte på... det var mere deres produkter, som af og til ligner noget udefinerbart abstrakt halløj...

jeg ska' lige ha' kigget min computer igennem og se om jeg ka' finde min model af Fandens stedmor, jeg prøvede at modellere på et tidspunkt...

> Frida,

nu hvor jeg tænker over det så tror jeg faktisk at min B-streng sprang, da jeg puttede den på guitaren og begyndte at hamre Kattejammer rock i B-dur...

den var ihvertfald ikke imellem madrasserne, der lå kun et skod af en kamel, samt nogle fnullermænd der råbte om hjælp, og så månedens udgave af Bamseline i Tanga tog til Tanzania, for at tanze med Tarzan, og spise kylling i Garry med TNT-kokosboller...

ska' lige ud og finde en ultraviolet B-streng søger med infrarød nødbluse, hvis jeg ska' finde den usynlige streng... den er nok godt camufleret... Sherlock Golmes er på vej...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:26

maya123 ->

Hm... har lige et par gange fået at vide at der ikke var hukommelse nok til at indsætte alm. kopieret tekst i et tekstdokument. Det har jeg li'godt aldrig været udsat for før? Først skete det ved CRTL+V, siden ved bogstavet 'v' når jeg prøvede at skrive teksten direkte ind, senere ved bogstavet 't'. Hva' hulen kan det have været? Har lige scannet for virus, bot's osv... NADA. Jeg har ikke megen ram her : Sølle 64 Mb., men som sagt aldrig stødt på noget lignende. Havde kun Mail hos TDC, kandu.dk og en tekstfil i Notesblok åben. Intet at se i Process oversigten.

Nogen der har en plausibel forklaring. Det skete lige efter jeg havde været inde at se flodhesten danse!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:27

Ups Strarup*GG* Vi kom samtidigt

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:27

hejsa i andesøen/andeskuret!

i har godt nok haft travlt mens mens jeg har været væk.....

øh lille kommentar til det med alder FRIDA der flipper er da ikke gammel, godt nok er hun ældre en mig men derfor er hun stadig en ung høne *S* *GG*

ej en sexy flodhest *gg* den er da øh for fræk *GG*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:28

Hvæs hvæs hvæs, riv riv riv, at være baggårdskat er et hundeliv. Var det den Strarup? Prøv med tarme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:29

Ps. Jeg vil ikke have katte her i andegården

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:31

Lad os finde alders præsidenten. Jeg gætter på emesens 60

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:32

hey så må i godt tag jer en smøg nu!
sig lige til når i er færdige så vi ved at i godt kan lege igen

frida fik du egentlig ikke skovlen under kaspi for det med gammel krampe synes enda at jeg huske noget om at nærmest flirtede lidt med dig til sidst?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:32

tutfis tager sikkerkt prisen som Youngster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:34

Er der kø her i gården eller hva'?*LOL

Citat
månedens udgave af Bamseline i Tanga tog til Tanzania, for at tanze med Tarzan, og spise kylling i Garry med TNT-kokosboller

Strarup er du heeelt sikker på du ikke er på noget
Aiijjj sikke da en fjollet tråd. Luk den Molo*GG* man kan jo ikke holde sig væk

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:37

molo< har vi egentlig ikke fået at vide hvor vi kan se billede af emesen i en af frida trådene og kom han ik ud med sin alder?

alders præsident er ikke mig.......

gætter på at frida er 36 eller var det bare en fake alder hun slyngede ud, en dag hvor hun hyggede sig med et par glas rødvin

molo du er vel 43-44år?

mig selv øh er så gammel hele 23 år lidt endnu

emesen tja ?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:40

*LOL* tutfis flirtede overhovedet ikke. Herre Gud drengen er jo kun 16 år - og ved vel ikke hvordan man gør.

Emesen er rar, men ja, han er sikkert gammelog jeg tror osse Tutfis er gammel*LOL*

Molo er bare øhh aner det ikke, men han er god til at fange fisk*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:41

molo jepper den er vist næsten sikkert......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:42

fridaflip -> Det er så dejligt befriende med en tråd, hvor der kun er skæg og ballade, istedet for muderkastning og tænders gnidsel. Man bli'r sgu i godt humør her i andegården, hvilket også var meningen. Da JEG har magten og er fjollet går der sikkert en rum tid inden tråden bli'r lukket og ænderne sat fri.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:43

Næe tutfis Jeg er 33 plus/minus?? - alt efter hvad jeg vil opnå

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:44

fridaflip -> Gu' ve' du så !!! Tror du jeg lyver i min profil ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:44

hmmmmmm frida så vidt jeg ved er jeg født den 250380 kl 17,04 på helsingør sygehus....

ja ja så skal man også få at vide at man er gammel er det ikke nok at jeg føler mig gammel fordi snart fødselsdag og snart færdig uddannet puha

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:45

Tipper Topper Godt humør er vel okay og Ja Molo*GG* du har MAGTEN!!!

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:46

nåååårh frida: men jeg var da tæt på!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:47

Nej Molo du lyver da ikke i din profil Jeg læste bare mellem linierne...

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 12:53

tutfis -> Se her : http://kandu.dk/dk/tip/4544

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 12:54

Så er det jo ems der er en gammel krampe

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 12:55

ok vi kender hans fødselsdag og at sidst så var det rundt mon du har ret!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:01

Citat
Jeg er født på en nu nedlagt fødeklinik på Nørreport i København; d. 19 04 1960, kl. 5.15

..og lomme-astrologens tolkning :

Citat
Jeg har kastet et første blik på dit horoskop og kan se, at du i virkeligheden er disponeret for at være et åndeligt søgende menneske, men at du sandsynligvis er blevet snyt og bedraget så mange gange af den ydre verden, at du vælger en ekstrem pragmatik. Min fornemmelse er, at du har brug for megen tid med dig selv til i meditativ stilhed at søge ind til dit sande selv og lære at lytte til dine egne sandheder og udvikle din intuition.
Desuden ser det ud til, at én af dine største udfordringer ligger i relationer til andre mennesker, især partnere. Det gælder jo godt nok de fleste mennesker; men for dig synes det at være særligt vigtigt, at du lærer ikke at lade din lykke afhænge af andre mennesker. Du skal nok lære at være fri og kunne trives uden andres kærlighed, støtte og opmuntring. Når du kan det, vil partnerskaber og relationer til andre mennesker få et helt andet indhold.

Hold da K... en gang pladder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 13:02

Gu' ve' om han kun blev 20

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 13:05

øhhhh jeg ved da hvor man vist nok finder et billede af ham emesen
*gg*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 13:09

Hvorfor er det pladder molo??
Men der står da ikke noget om alt det du er

Løs på tråden, skide klog, hårløs på bollerne, et fremragende fjols osv. osv

Frida.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-01-04 13:16

damn... fandt lige ud af at den dansende Flodhest har en fan side...
http://kozo.apparitiondesigns.com/
der ka' animationen også downloades, samt en screensaver...

>molo

Citat
Hvæs hvæs hvæs, riv riv riv, at være baggårdskat er et hundeliv. Var det den Strarup? Prøv med tarme :-D

yup det var den... jeg har bare modificeret rytmen og molodien lidt, så den blev lidt mere stenet... jeg ka' prøve at indspille den når jeg engang får en ny guitar... den sidste jeg havde blev lidt skæv...

>Frida,
Citat
Ups Strarup*GG* Vi kom samtidigt :oD

yup... er det ikke en dejlig fornemmelse...

Citat
Strarup :oD er du heeelt sikker på du ikke er på noget :-((

yup... stadigvæk cola og smøger... og så har der vist nok også lige sneget sig en marsbar forbi... det ku' måske være man sku' til at undersøge hva' de putter i Cola og prinserne...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:16

fridaflip -> Netop ..og nul hippieduske (for tiden), samt selvfed og selvpromoverende på grænsen til det narcisistiske

Se nu her, hvor fornærmede folk blev over mit tip : http://kandu.dk/dk/spg/18746

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:24

Strarup -> Rolig nu. Jeg er i øjeblikket blandingsmisbruger : Rød Orlik; Golden sliced (på min fine Peterson's pibe jeg fik af lillebror i julegave), Mini Golf cerutter (billigt under bordet i perker-kiosk) og Escort White (rullet i Rød Rizla). Dertil Nescafé fra såvel Nescafé (Guld) som Gevalia. En enkelt Amerikansk Gallantry Whiskey til at skylle det hele ned med. Prikken over I'et : Citronmåne (fra Dancake : http://www.dancake.com/dansk/sort/maaner.htm ; selvfølgelig )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 13:26

Molo for pokker Nu havde vi det lige så hyggeligt - og så smider du et link med en masse sure opstød, som igen igen handler om point hold op med sådan noget ikk??

Ihh den flodhest er jeg altså blevet lidt lun på

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:28

Ps. Den med gul glasur. Politiets forytrukne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:30

fridaflip -> Undskyld

Ska' ikke ske igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 13:37

Nu skal jeg altså tisse*GG* Klarer I jer uden mig så længe

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:42

Jeg er sikker på Uro bliver glad for den downloadede flodhest Strarup

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 13:46

Frida is back Ja jeg er hurtig!!
Kan I nu passe jer selv lidt - jeg har faktisk noget seriøst der lige skal ordnes
Hov! kunne jo godt misforståes. Det er skam osse seriøst at tisse

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 13:48

ja da frida det kan vi godt....

ja uro bliver sikkert glad for den.... molo godt være jeg er enig med uro et i par ting you know men den med fyre og g-streng ej der er jeg stået af.... ad bad fyre i gstreng addd bad!

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 13:51

ja da frida det kan vi godt....

ja uro bliver sikkert glad for den.... molo godt være jeg er enig med uro et i par ting you know men den med fyre og g-streng ej der er jeg stået af.... ad bad fyre i gstreng addd bad!

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:53

Ok. ikke for at trampe i det, men i mit fy link står der faktisk nederst :

Citat
Se i dag er det Emesen's 60 år's fødselsdag, og den skal ikke ødelægges af diverse råben og skrigen om point...

Det var bare det jeg ville slå fast

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 13:57

tutfis -> Så hellere alm. herretrusser eller hva' ? http://www.screensavershot.com/persons2/arnold2.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 14:00

Hold da K... Jeg vidste ikke sortimentet var så omfattende http://www.scorshop.dk/prod_list.asp?maingroup=39&secondgroup=71

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 14:25

mole øv det første link ad bad......

jepper stort udvalg *s*

så vist heller boxer løse eller tæt siddene, trunks, tights ( ikke gstreng eller "gammel mand underbukser" )

var det uddybning nok molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 14:40

tutfis -> Jepper. Det skriver jeg mig bag øret

Sig mig: Mangler der ikke en And i Gården? Mango.. MANGO... MANGO-O-OH-O ...Hvor du ???

Rap rap rap...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 14:45

tutfis -> Hvisker... Jeg går i Calvin Klein's tights ...sshhhh....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 14:47

tutfis -> Indrømmet; nogen gange i Red/Green boxershort's ...mere sshhh...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 15:08

ved kun at hun er på msn dog angivet som ikke til stede! altså mango

shhhhh hvisker tsketske siger ikke noget om dine boxershorts

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 16:57

Nej ved I nu hvad!! Calvin Klein's tights og boxershorts Hva' faen er der i vejen med Netunderbukser

Aiijjj altså Flodhesten blir' jeg aldrig træt af Gu' ve' hvordan den vil se ud i et par Netunderbukser*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 17:09

Den er altså også herlig den flodhest, hold da op en laaaaaaang mailpostkasse jeg vågnede til.......
Hvad er dit ynglingsdyr, Frida? Jeg er mest til store bamser, min meget fede hankat Frederik, aber og elefanter, men mest de dyr med pels......undtaget er dog edderkopper.....de har det ydre imod sig....sørgeligt, men sandt...
Underhylere, .......... nul ikke i mit hjem

maya

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 17:12

tror da at flodheste i al almindelighed er lidt slimede, men ok ....har selvfølgelig aldrig rørt ved en....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:16

Hai igen fridaflip. Ja, nu skal vi jo ikke diskutere point i denne tråd, men men men... det falder nu alligevel en gammel kodeabe for brystet, når dette tip med et link fra anilize der ikke virker : http://www.kandu.dk/dk/tip/6197 , får flere stjerner end mine udmærkede links i samme kategori : http://www.kandu.dk/dk/tip/6198 . Jeg gav jo bare tippet for at hjælpe de stakler der ville følge anilize's råd.

Iøvrigt har jeg også tippet i den lidt mere muntre ende : http://kandu.dk/dk/tip/6199

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 17:16

Her er så den gamle mand på ca. 60 år, han er lidt beskeden og er aller nederst.
http://www.frederiksberghospital.dk/FHTekniskTjeneste.nsf/SkalKategorier/Praesentation
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 17:21

det ved vi jo godt emesen det link ligger jo i frida tråden.....som jeg vist også har fået nævnt tidligere i denne tråd.... hey fik du set den sexy flodhest?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:21

maya123 -> Hjemme går man da med numsen bar ..Hurra

Yndlingsdyr ??? Næhh.. du; hade dyr starter med H !!! Heste, hunde, hvepse og hajer. Fugle er som regel søde og akvariefisk underholdende.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:23

Jamen emesen dog. Hvad i alverden skete der med din mouseover ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 17:24

Tip nr1 virker ikke - altså < *****
Men disse link som jeg har fundet - virker
http://javascriptkit.com/
http://www.hotscripts.com/
http://scripts.jajb.dk/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 17:28

Jeg har lidt travlt med meget andet for tiden - der inde.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 17:30

Tutfis - ja og det er temmelig svært at lave den piuette, men jeg skal nok lære det.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 17:31

Molokyle....ja fisk er søde, men lidt svære at klappe....sådan du ved...
Stakkels emesen, pas nu på stress og andre ting......

maya

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:31

Tak for supporten emesen, så er det ikke ikke kun mig der er gammel og forkalket

Tjekker folk da slet ikke deres link inden de tipper eller bedømmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 17:32

hej tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:33

Øhh.... Jeg spørger lige igen. Er der nogen der har hørt fra mango for nylig?

MANGOOOOOOO............

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:36

Maya123 -> En sandhed med modifikationer. Jeg klapper da tit torsk en ordenlig en i nødden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:37

Er det ikke også derfor det hedder klaptorsk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 17:39

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 17:39

Uro kommer snart, men idag vil hun ha' fyraftensbajer

Det er også sjovere om aftenen på kandu. Da er der mere rap i gården og rundt omkring

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 07-01-04 17:40

nej desværre....molo.....
Nu vil jeg få kokkeret noget mamse, kan I have en god aften......
VH maya

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 17:58

Ynglingsdyr?? Hmmm ved det ikke - men edderkopper er det ikke de er bare for klamme. Især dem der er så store, man kan se deres øjenvipper....gyyyys

Okay Mol den med tippet der ikke virker, men som alligevel fik *****
Det er sgu for dumt. Så den fik du så lige lov til at slippe herind i gården...

Er der slet ingen af jer drenge, der bruger de dersens
netunderbukserikke engang ems*LOL*

Hyg Jer. Nu er der maaad

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 18:02

Betyder den der sovesmileyat ems sover?ja altså han bruger den jo tit - men han er jo osse gammel og har vel behov for hvile det lille pus*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 18:24

Den der smiley har skingur vist nok lavet til at vise, at man ikke er til stede og derfor ikke svarer på evt. indlæg.
Eks. så skulle jeg spise, og der er det nemt bare at trykke z z z og send.
Hvis man ikke kan få søvn nok, må natten tages til hjælp.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 18:51

hej maya123

godt emesen håber at du får det lært

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 20:01

emesen -> Nixen bixen. blev så hut jeg hvisker, lavet for at fortælle man gik på puden. Go'nat, sinilluaritsi

Altså må vi have en AFK Smiley.

SKINGUR oder fnollerpige : Nøhj.. hvor ville det være fedt med en AFK Smiley

..eller ; skingur eller fnollerpige : Ihh.. hvor ville det være rart at kunne bruge en AFK Smiley. Syn's I ik' ..søde ..?

..OG nu til noget helt andet :

Citat
Ikke selvfed, ikke selvpromo.. osv

Næh.. Ordet er : SELVSMAGENDE !!!

Mvh. Frk. Uro

For dælen da..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 20:35

Øh - det er vist rigtigt, men jeg bruger den til begge situationer.
Og til det noget andet>
Hedder det ikke selvfred - når man hygger sig.
Og jeg er over bevist om, at det hedder selvprom - når man ser TV.
Måske er det disse to begreber som sættes sammen til selvmagende ?????????
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 21:24

Nøeh.. eller øh bøh.. SELVFRED dén går jeg ind for

Selvprom... den har du fået galt i halsen. Det heddet teleprom

Telepromoverende eller Selvmagende ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 21:32

Selvprom = selv Programeable Read Only Memory (stiller ind på genudsendelse)
Selvmagende = At gøre sig det mageligt
Så ved du det.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 21:33

Telemagende ! HEUREKA .. Dér var den

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 21:36

Ok - jeg ved når du har ret - men husk hvem der er en dårlig taber.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-04 21:42

Nej [hør] Jeg vil ikke stå tilbage for pir'ne :

Citat
19) Jeg har meldt mig til yoga, så jeg kan få mine ankler om bag nakken.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 21:52

Jeg kan da tage benene på nakken, hvis der er ballade i udsigt.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 07-01-04 21:56

ang nr 19- det behøver man da ikke yoga til eller wOOt?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 22:19

Jeg fandt en som emesen's kone garanteret snart gør brug af
Citat
11) Skat jeg går lige ud og sætter fliser op, slap du bare af imens;o)

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 22:26

SNART-ha ha...........................................................gjorde brug af.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 22:29

Alle 38 kvm fliser er sat op og fuget, men jeg har sat de fleste op - for de skal jo sidde lige.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 22:42

Sig mig ems - er du læge, portør, sygeplejer eller sån' noget??

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-04 22:52

Ja Frida - men mere så'n noget.
Rul ned til bunden af denne side.
http://www.frederiksberghospital.dk/FHTekniskTjeneste.nsf/SkalKategorier/Praesentation
Emesen/Eyvind.

slut for i dag.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-01-04 23:04

Nååå okay ems - så fik jeg det på plads. Tak

Frida.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 07-01-04 23:49

hej jeg vil også væere med
jeg er en sild

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 08-01-04 04:11

Jeg har fundet emesen, det er ham i den blå eller grønne overdel
Spring bare på s_ild
Sover I? halloooo

maya

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 08-01-04 08:43

Godmorgen

Det fik en brat ende i aftes/nat...... så nu har jeg fået svar - der bliver sovet ind i mellem

Er der slet ikke nogen på lige nu???

Det kan være der skal rappes en anden gang?

Nenita

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-04 08:55

God morgen.....................
men jeg går igen

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 08-01-04 09:53

UHHHHHHHHHHHHHHH emesen er blevet til spøgelse

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-01-04 09:55

hello og "godmorgen" til jer alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 11:09

s_ild -> Pas hellere på i dette forum !!! Her er nemlig en inkarneret lystfisker til stede og den slags har det med at hige efter at få riv i kæppen. Få nogle go'e sild på krogen og derefter hjembringe dem til køkkenbordet, hvor de bli'r vasket og flækket, for til sidst blive serveret for gæstene ved bordet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-01-04 12:40

kan snart ikke følge med i denne roman, bare fordi man lige var væk i et par min....
Skal en sild dyrke yoga eller har den allerede benene på nakken.
og øhh godmorgen , en hård dag venter efter at have haft en lille andefjer på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 12:56

natmaden -> [hør] Man skal rejse sig ved træ, hvor man er faldet : Snup en kold pilsner

Selv er jeg på Nescafé Guld. Som jeg kan læse af mine sidste kommentarer igår var den vist også ved at blive lidt høj i håret. Idag? Nul Man skal blot huske at spise lidt håndmadder og drikke rigeligt vand inden man

</KLÅGE ÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 12:58

Ups.. ved DET træ... selvfølgelig. Nu er det vist mig der , så lidt dønninger må der være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 13:02

Jeg tror jeg går i kiosken og køber mig en håndbajer til frokosten

Ses, når jeg har tygget af munden. *AFK* (Jep, kunne godt bruge den der smiley )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-01-04 13:32

MOLO,,Men ikke 2 dage til mig .
Åh hele ansigtet er fyldt med andedun, og det har ikke været nemt, at komme ud af andefjerene her
til (morgen).
Nå pligterne kalder , godt det kun er 2 korte jobs i dag.
Jeg må være gået glip af noget *AFK* ?? .
Mit lige nu problem er at jeg ikke husker ved hvilket træ,
jeg væltede ved. men det var da min egen seng jeg vågnede, godt nok ved siden af, men det var min.
Nogen burde have fortalt mig ændrene skulle af inden man propper dunene i betrækket.
Tror lige at jeg må lave en g-streng, så jeg kan følge med senere..
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 13:42

*AFK* = Away From Keyboard. Oppe i denne tråd vil du se mig anråbe de højere magter om hjælp til en sådan Smiley.

Skingur eller fnollerpige plejer at være vakse til den slags

Jamen, go' arbejdslyst natmaden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 13:45

Ps. Hvis du ikke lige kan finde det; var det : Dato : 07-01-04 20:01 for at være præcis.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-01-04 13:54

så kommer indlæg nr 211!
hva molo er din hønsegård ikke lidt langsom efterhånden.....

tutfis,,,,,mit dyr har vist fået fjer i sine filer i løbet af natten; mit speciale består lige nu af små underlige tegn og firkantet kasser..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 14:00

MAGTEN siger : Her går det tjept, men skal da overveje at lukke i løbet af dagen ...måske

Nu har jeg smidt en tråd ud om AFK Smiley'en, så må vi se hvad der sner. http://kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-01-04 14:18

ikke opfordring til at du skal lukke tråden.... bare en bemærkning om at den begynder at være lidt lansom.... og lang men vi kan da bare banke den der op af fx over 516 indlæg *g*

er bare blevet forvent med at det går hurtigt med at hente siderne frem...

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 16:06

[hør] Fik lige et besøg af en gammel ven, der har startet eget firma. Han gav mig hjemmeside adressen og hold da k..., hvor er den tjekket. Dét kunne jeg næppe ha' gjort bedre selv ...og det er edderperkemig sjældent dé ord kommer over mine læber.

Han er nu også en af det tunge drenge, selvom han ikke er større end mig. Fuld af beundring (og misundelse) er jeg

Ikke for børn !!! Tjek selv : http://www.rheoscience.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 16:47

Aiijjjj jeg er sgu da en GED
har lige været i byen, hvor jeg skulle skynde mig at hæve lidt penge i automaten.
Alt forløber på rutinen: kortet ind - taste taste **** kortet ud - snupper kortet - og skynder mig videre
Fint nok! ja da - bortset fra at jeg glemte mine penge
Jeg troede kun man lavede den slags sjusk én gang i sit liv

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-04 17:11

Molokyle - nu er der en ged i andegården, men det gør vel ikke noget.
Frida - er det noget der må refereres til.
Emesen.
PS. Jeg håber ikke det var mange penge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-04 17:21

fridaflip -> Så var det måske også dig der 1. maj forrige år havde lagt 2000 kr. til mig i Amagerbankens pengomat på Nørrebrogade?

De blev nu brugt fornuftigt ...på øller !!!

Nej altså, hvor surt

Geder og ænder går fint i spænd. Bliv du bare. Jeg smutter nu, men emesen passer vel andedammen sålænge ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-04 17:28

Ja ja, og jeg henter lige noget geden kan spise - lidt hø og hakkelse.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 19:34

Næ mange var det nu ikke - 500 -og hva' fan... jeg er jo osse pisse ligeglad med både point og penge(har jeg vistnok sagt engang)*GG*

Håber blot at jeg har gjort en folkepensionist glad
Ems jeg spiser ikke hakkelse. Vil du gøre mig glad, så stik mig en papkasse*LOL* sån' en kan man vel altid få ned.....

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-01-04 21:59

Eller en tjørnehæk
FP ikke endnu...............men snart

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 22:12

Nåå den lille ems ondskabsfuld*GG* en tjørnehæk har sgu da pigge
Tja een og anden kunne vel godt finde på at stoppe sån' en i halsen på mig

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-01-04 22:14

snart*GG*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-01-04 23:00

Føler med dig frida, det bare øv-øv, og 3 gange øv!
smutter igen skal ha hevet nogle ænder ud af mit sengebetræk.
Tror de ænder som fredagsand.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 09:09

Frida - det er faktisk normalt for en ged at spise tjørnehæk - det har jeg set et sted i Grækenland.
Så det var absolut ment som en venlighed.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 10:04

En ged kan skam spise ANDseelige mængder af tomme coladåser, kan jeg hermed oplyse den undrende forsamling

Det har jeg selv set på frilandsmuseet.

Mor'n </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-01-04 13:51

Så tar' jeg sgu da en tjørnehæk og tomme coladåser men lov mig det er rigtig coca cola og ikke disse dumme billige efterligninger.
Fint ska' det være - ligesom Nescafé Guld - ikke Red Cup

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 14:13

Hai allesammen; følger I med i de juridiske og tekniske finurligheder her omkring kandu: http://kandu.dk/dk/spg/29806 ?

Har nemlig lige siddet og boget nogle lovtekster.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 16:45

Uro er ude hos nogle venner, så jeg må blive længe oppe idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-04 02:18

Så husk lige at for længe oppe betyder bare at det er (grisse)sværre at kommer ud af fjerene i morgen.
..ups i dag.
Kunne det være en And'ens fjer.
Jo'e kender selv en god gås..... Nå lidt flyvsk måske.

Den lille han-regnorm, kom kravlende hen over græsplænen, da den sødeste hun-regnorm,
stikker hovedet frem, og følgende lille samtale finder sted.
Hun 'hej smukke, kom her over og se mit nye lille ormehul'
Han viste hun var gift, han sagde 'naej, det ikke så godt, du er jo gift'
'årh! Det skal du da ikke tænke på !' Sagde hun, 'min mand er ikke hjemme,,! Han er på fisketur!'

God nat og sov godt
Natmaden

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 10-01-04 11:49

Jeg nøjes med et godt
maya

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:17

En KO-by-Night ..og så fra Ama' r maya123

ALLE -> Tak for STOR underholdning Vi ses i Rottefælden !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-04 14:23

jeg nåede lige at loade denne tråd inden der skulle betales for at se den.
Den fælde bliver vel sat op på loftet, for der har vi nemlig rotterne.
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-04 14:34

Det må være en rotte, forklædt i andefjer, eller er jeg gået i fælden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:42

emesen -> Rotter på loftet ? Bedre end badeværelserotter

natmaden -> Fælden ligger her : http://kandu.dk/dk/spg/29912

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:43

Gamle rotter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-01-04 00:58

molo jo jeg fandt den, hey molo et sted må jeg sgu lukke det ud,, min alkonabo som jeg plejer at hjælpe med at holde sig rimegit ovenvande, hjalp jeg som altid med at ramme nøglehullet i nat.
puttede hende på sofaen , og i morges var hun sgu død, surt show. nå efter det syntes jeg lige at jeg trængte til lidt luft....lige foran mig går to personse og pludselig har den ene en hel flaske vin,
som han på 0 sek. slår bunden af og drejer rundt i hoedt på den anden, og løber,så sidder ham det gik ud over, tilbage på jorden og kæben er blottet, kødet hænger nede på halsen, 20 cm flænge i panden ned over øjet, jeg stopper her,,, måtte sgu lige fortællee om min dag.
kikker og er passiv i rottehullet........... lortedag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-04 13:24

natmaden -> Verden er hård, men ...uretfærdig. Håber du kommer igennem det og at humøret vokser frem igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 12-01-04 17:15

Tak for tiltroen til min digterhjerne, molokyle
Måske jeg skulle gøre mere ved det..............nnaaahhhh, måske ville de gode kandu-folk ikke bryde sig om flere ko-by-maya filosofier.
Jøsses natmaden, hvor bor du ???????
Tanker herfra, hvis du har betalt point for at se det sidste......ssååååå skynd at trykke på "fortryd-knappen".
MVH maya123