/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Billig tandlæge i KBH?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 1124 gange
50 point
Dato : 06-01-04 00:32

Er flyttet til kbh for nylig, og skal selvfølgelig også skifte tandlæge...Men i kraft af det utroligt stigende prisniveau fra praksis til praksis, vil jeg høre om der findes nogle SU-venlige tandlæger i KBH? (Helst nogenlunde centralt..)
Tak!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 00:50

hej.

Hvis jeg var dig, kontaktede jeg en tandlæge i Sverige, Malmø og blev behandlet der. Priverne for behandling er betydelig billigere i sverige end i danmark. (su-venlige).

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 06-01-04 07:55

Der er en tandlæge på Vesterbrogade 45,1. sal, der holder næsten de samme priser som svenskerne. Jeg har fået lavet 2 porcelænskroner og er meget tilfreds.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-01-04 08:58

>Nakita

Vil det sige at der nu er tandlæger der retter deres priser ind efter svenske tandlægers?? for ikke at få københavnerne til at tage til Sverige.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : lally

Dato : 06-01-04 13:18

kan dette bruges: http://www.avmintand.dk/

hilsen lally

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-01-04 14:06

Ja, mand. Tag dog til Malmø eller Helsingborg!!!!

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-04 17:01

Du behøver jo ikke at tage til Sverige, når Steen Thomsen på Vesterbrogade 45 er næsten lige så billig. Jeg gav 9.000 for 2 porcelænskroner + 1 plastfyldning i en fortand. Den første konsultation var gratis og du fik prisen at vide før behandlingen. Det gjorde jeg aldrig hos min gamle tandlæge og der ville de 2 kroner have kostet 15.000 kr.

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 12-01-04 14:07

Kommentar
Fra : lolol

Dato : 14-01-04 14:26

du jeg synes at du ska tage til sverige.. du vil sikkert spare halv delen