/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor er min lyd så lav?
Fra : Jonn87
Vist : 453 gange
20 point
Dato : 05-01-04 23:07

Når jeg spiller musik med windows media player er lyden normal, men hvis jeg f.eks afspiller en divx film i windows media player eller sætter mit tv-out skal jeg skrue helt op for mine højtalere for at kunne høre noget...
i lydinstillinger i windows er lyden skruet helt op!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-01-04 23:40

Du har vel monteret det lille kabel fra TV-out (Line out) til lydkortets (line in)
Ellers må det være dine drivere som ikke er lagt rigtigt ind.
Emesen.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-01-04 23:42

Ja, jeg har kabel fra tv-out fra mit geforce til lydkortet!
Hvordan skruer jeg op for lyden?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-01-04 23:45

Jeg tror dine kort er kommet op at slås om din lyd.
Emesen.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-01-04 23:46

heh
kan man gøre noget ved det?

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-01-04 23:48

og hvorfor r lyden ik gal når jeg høre musik?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-01-04 23:52

Der smider den lyden ud af det rigtige kort.
Men jeg lukker for i dag
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-04 23:57

nej det er dine lydindstillinger i divx! Har du prøvet at køre wave helt op i din lydmixer?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 06-01-04 08:45

Prøv evt. at afspille dine DivX med en anden afspiller, find en på http://www.divx.com, så du kan se (høre) om det en den plugin til MediaPlayer der er "defekt"

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 03-03-04 09:21

jeg fandt ud af at jeg skulle skrue op for microfonen under lydinstillinger :s men kvaliteten er dårdig, hvordan kan det så være?