/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Kan ikke spille mod min Kammerat
Fra : bonfils
Vist : 277 gange
94 point
Dato : 05-01-04 21:16

Vi spiller Tiger Woods golf mod hinanden og har tit gjort det,men når min kammerat skal i forbindelse med mig,kommer hans pc og siger at den IP adresse han vil i forbindelse med,ikke har Tiger Woods på sin pc, problemet har aldrig været der før,er der nogen der ved hvad der er galt, På Forhånd Tak.
GODT NYTÅR ALLE SAMMEN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-04 21:47

Så må du jo have fået lavet et eller andet på din pc der gør at hans ikke kan se den adresse .Har du installeret et eller andet siden i sidst kunne spille?? MVH SUNE

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-04 22:02

En firewall opsætning der er ændret/opdateret f.eks. kunne jo også godt give den slags problemer?

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-04 23:04

Hallo er du der ???? mvh Sune

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-01-04 23:27

Prøv at deaktiver denne instilling på begge computere "deaktiver antivirus-/antihacker programmer"

Kontrolpanel >> Netværksforbindelser >> højreklik på internetforbindelsen >> egenskaber >> Avanceret >> Fjern fluebenet ved Firewall til internetforbindelse

Håber det lykkes

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-10-04 20:11

Ja ja - man må håbe det lykkedes......farvel!