/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
TIL HENNINGBORCHET!!
Fra : julie89
Vist : 415 gange
10 point
Dato : 05-01-04 20:37

jeg ville bare bede om det der regneark som man kunne få. min mail er jullepigen4@yahoo.dk.. du kan sende det der tak!
knus julie

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 07-01-04 15:43

Ja, tak meget gerne til mig også!! ;) dux_delux@yahoo.com
...hmmm.... tror snart Henning B er trätte af os alle...
// Dux

Kommentar
Fra : mustafine

Dato : 07-01-04 20:49

Til HENNINGBORCHET
Dit regneark er meget populært. Jeg synes det er fedt du vil delagtiggøre andre i din viden. Tak for det! Og jeg vil også meget gerne bede om et regneark. Min mailadresse er: soini@kunst.dk
Knus fra mustafine!!

Kommentar
Fra : Helikoptermyg

Dato : 09-01-04 12:48

Til HENNINGBORCHET,
Jeg vil også meget gerne be' om et..... På forhånd tak.

mail : henrikhansen49@stofanet.dk

Kommentar
Fra : mormor

Dato : 11-01-04 23:53

Til HENNINGBORCHET
Jeg vil da også meget gerne bede om et regneark.Jeg syntes det er flot af dig.
På forhånd tak
mail: bg@paradis.dk

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 12-01-04 00:09

hej med jer...

er der nogen som har fået regnearket eller er Henning på ferie??

Hvis der er nogle af jer som allerede har fået det, må I meget gerne sende det til mig og de andre som står på denne side!

Superdupertiptop-tak! ;)

/ Dux
dux_delux@yahoo.com

Kommentar
Fra : Nasty1

Dato : 12-01-04 16:35

Hejza Henning

Jeg vil meget gerne have dit regneark.
mail: holm_60@hotmail.com
på forhånd mange tak :)

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 15-01-04 17:23

Hejsa

Nej på ferie er jeg ikke, men jeg er kun begrænset på Kandu for tiden, som det har fremgået af et af mine tidligere indlæg.

Jeg har i dag automatiseret fremsendelse af programmet, da jeg fik lidt for meget at se til, så hvis i går ind på http://slankigen.webbyen.dk under kontakt og sender en besked, vil i få tilsendt programmet.

mvh

Henning