/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
JUL PÅ VESTERBRO
Fra : TrailBlazer
Vist : 384 gange
130 point
Dato : 05-01-04 19:29

Hejsa Folkens

Nogen der hved hvor man kan få tekst og Guitar Tabs eller Chords sangen Jul på Vesterbro

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-01-04 19:35

ja

Kommentar
Fra : TrailBlazer

Dato : 05-01-04 19:36

Ok Vil du give mig et link eller skrive tekst og chords

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-01-04 19:46

nej
ha ha ha ha ha
eller hummmmmmm
hvad for jeg for det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-04 19:56

teksterne kan du hente her http://www.kandu.dk/dk/spg/28892
Det koster kun 1 point.
Tabs ved jeg ikke hvor du kan få.

mvh ans

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-01-04 20:01

det må du jo ikke sige ans.
det var mig der ville svare. eller måske ha ha ha.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 05-01-04 20:01

det må du jo ikke sige ans.
det var mig der ville svare. eller måske ha ha ha.

Kommentar
Fra : TrailBlazer

Dato : 06-01-04 17:37

Kan det passe at der er ingen der har tabs /chords til Jul på vesterbro TRIST TRIST

Kommentar
Fra : zupermig

Dato : 07-01-04 09:48

Her:

[Dm]Alt kan ske når [F]det er jul, [C]selvom vores [Dm]sne er gul
så det [Dm] her (hey) på [F]vesterbro (ho) [C]nu er det jul på [Dm]vesterbro
[Dm]Byen over [F]alle byer, [C]selvom kærlig[Dm]hed er dyr
så det [Dm]her (hey) på [F]vesterbro(ho) [C]nu er det jul på [Dm]vesterbro

Det er det samme i verset.
Og her er tabs'ne:

e----------1--0-------------------------1----------------3---------------- -------1----0------------------

B-----------------3-----------------------------1---3--------3------------ ----------------3--------------

G-----2-----------------0—2(h)--0--------------------------------------2-- -----------------------------

D--0-------------------------------------------------------------------0-- --------------------------------

A------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------

E -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------

Jeg ved ikke om det er 100 % rigtigt, men det lyder godt.
Du kunne havde sparet dig en masse point hvis du havde søgt i boksen oppe i højre hjørne på vesterbro. Der kommer ca. 100 resultater frem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-01-04 10:11

Du kan bl.a. se på dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/28365

mvh ans

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 07-01-04 22:23

For det første vil jeg lige sige det er taveligt (zupermig) at indsætte riffet, som jeg skrev i dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/27952
I stedet kunne du have refereret til mit svar.

Nå, men jeg vil ikke gå og være sur og kan da bekræfte at akorderne som zupermig skrev var rigtige...

Hilsen Jakob