/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Video kamera der kan optage ???
Fra : viskinge
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 05-01-04 10:37

Findes der et videokamera der kan optage videosignaler, feks fra et andet kamera????
Eller findes der en lille (transportabel) videomaskine der kan????

MVH

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-04 11:53

Hej viskinge.

Jeg har ikke hørt om et sådant, men hvis du har en bærbar pc med vidiokort kan du filme direkte til computeren. (Jeg går ud fra at det er det du søger, at kunne filme direkte til en optager).

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-04 12:01

Hej viskinge

Jeg mener bestemt at en lang række digitalkameraer har dv-in (firewire-in) og en ligeså stor del har mulighed for at få det indbygget. Jeg ved med sikkerhed at sony for et par år siden havde mange modeller der kunne (min kammerat benytter det til at lægge video tilbage i kameraet efter det er redigeret). Jeg vil tro at udbudet i dag er endnu større

mvh srhansen

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-01-04 12:03

Nej, jeg har ikke en bærbar PC der optage videofilm. Jeg skal bruge det på bånd, ikke på en PC.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-04 12:33

>srhansen, det er rigtigt, hvis man har en digital videokamera kan man "køre" filmen tilbage i redigeret stand til kameraet.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-01-04 12:34

.....Og selvfølgelig også composit indgang, hvis vi snakker almindeligt videosignal

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 07-01-04 07:23

Tak for svaret srhansen.