/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sebastian lyrik
Fra : SweetTransvestite
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 05-01-04 00:21

Jeg leder efter teksterne til Sebastian sange,
specielt fra "Skatteøen" og albummet "Blød Lykke".
Andre er også velkomne...

Hvis nogen derudover ved hvor jeg kan få fat i "Blød Lykke" på CD eller LP, ville det være rart...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-04 00:24

Prøv at søge på Biblo Og ang blød lykke kan købes på div loppemarkeder eller i antikvar pladeforretningerne inde i kbh

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-04 00:39

Hej SweetTransvestite,

nu kommer det lidt an på lovgivingen indenfor CD-kopiering... jeg ka' ikke huske om man må mere eller man ikke må det mere... idet der er blevet lavet m på den et par gange...

men hvis det stadigvæk er lovligt, og du ikke ka' finde den i nogle butikker eller loppemarkeder, ka' du højstsandsynligt låne den på biblioteket, og hvis du vil ha' den derefter og det stadigvæk er lovligt, ka' du jo lave en kopi til eget forbrug, jeg gætter på du evt. også ka' finde teksterne til hans sange på biblioteket...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:10

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : SweetTransvestite

Dato : 07-02-04 09:44

Tak for svaret strarup. Det tog et stykke tid, men jeg var i tvivl om hvem der fortjente pointene.
Men dem fik du, tak for hjælpen.