/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MESSENGER 6.1
Fra : frederikshavn
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 04-01-04 18:05

Jeg er kommet til at slette en masse kontakt personer på min messenger 6.1,er der mulighed for at få dem tilbage på en eller anden måde

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 18:09

Hejsa

Prøv lige at afinstallerer messenger,og så kør den ind igen
så tror jeg at alle dine kontaktpersoner kommer tilbage igen

Mvh Brian

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 18:09

Kun hvis du har gemt dem..

Altså under:
contacts > save contact list. Den liste kan du så indlæse igen..

Ellers prøv:
Contacts > add a contact > choose from a list of mine... <- måske dukker de op her?!

Ellers skal du have deres sign-in navn, eller deres e-mail adresse..

Håber du finder ud af det..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 18:10

Kun hvis du har gemt dem..

Altså under:
contacts > save contact list. Den liste kan du så indlæse igen..

Ellers prøv:
Contacts > add a contact > choose from a list of mine... <- måske dukker de op her?!

Ellers skal du have deres sign-in navn, eller deres e-mail adresse..

Håber du finder ud af det..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-01-04 18:10

.. sorry for gentagelsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-04 18:13

Du bliver nødt til at starte forfra.
mvh ans

Accepteret svar
Fra : Hallob

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-04 18:18

prøv at gå ind i
personal settings... ---> Privacy
Der mener jeg der skulle være en liste over dem som du har haft inde i MSN

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 04-01-04 18:25

Tak for svaret Hallob.tak for hjælpen,det var lige det jeg skulle gøre

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 04-01-04 18:31

Fint du fandt ud af det er jo her for at hjælpe